به گزارش هنرآنلاین، آلبوم موسیقایی "نگارینه" برگرفته از موسیقی‌ها و تصانیف قدیمی با تنظیم سیامک جهانگیری و آوازهای رسول رهو و حسین علیشاپور با تولید موسسه راوی آذرکیمیا از امروز روانه بازار شد.

نگارینه شامل قطعاتی چون رنگ دلگشا، سازوآواز، تصنیف نگار، تصنیف ازاین دلم بی خبری، تصنیف نسیم سحر، خسرو شیرین، تصنیف نادیده رخت، پیش‌درآمد اصفهان از اصغر بهاری، رنگ اصفهان از مرتضی نی داوود، چهارمضراب حجاز از ابوالحسن صبا است.

همچنین سیامک جهانگیری (نی)، علی بهرامی فرد (سنتور)، حمید خوانساری (عود)، وحید فتایی (ضرب) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

آلبوم نگارینه با حال و هوای موسیقی اصیل ایرانی فضای تازه‌ای از ژانر موسیقی ملی ایران را پس از مدت‌ها خلا شنیداری در این فضای موسیقایی با اشعار و ترانه‌هایی از عراقی و کلیم کاشانی و پژمان بختیاری و هما گرامی ایجاد می‌کند.

این مجموعه شنیداری با مدیریت تولید رضا مهدوی، صدابرداری (امیر مردانه)، طرح و گرافیک (مجید کاشانی) و با مطلبی از علیرضا میرعلینقی از سوی موسسه راوی آذرکیمیا منتشر شده است و پخش سراسری آن از سوی آوای باربد، گلچین، هنر شهر و رهگذر هفت اقلیم انجام شده است.

46