به گزارش هنرآنلاین ؛ پیمان معادی قرار است در سریال "Criminal Justice" (عدالت کیفری) به کارگردانی استیون زایلیان در کنار دنیرو نقش‌آفرینی کند. زایلیان یکی از نویسندگان فیلمنامه‌ فیلم تحسین‌‌شده "فهرست شیندلر" به کارگردانی استیون اسپیلبرگ است.

پیش از این جیمز گاندولفینی در این سریال نقش‌‌آفرینی می‌کرد که با مرگ ناگهانی او، رابرت دنیرو در این نقش بازی خواهد کرد. دنیرو در این مجموعه ‌نقش وکیلی را بازی می‌کند که پرونده‌ مرد پاکستانی جوانی را برای وکالت قبول کرده که زنی جوان را به قتل رسانده است.

پیمان معادی قرار است در سری جدید این مجموعه که فیلمبرداری‌اش از ماه نوامبر آغاز می‌شود در نقش شخصیتی با نام سلیم خان ایفای نقش کند. بیل کمپ و پورنا جاگاناتان از دیگر بازیگران این مجموعه‌ تلویزیونی خواهند بود.

به نوشته دویچه وله، این مجموعه تلویزیونی اقتباسی آمریکایی از نسخه‌ انگلیسی با تهیه‌کنندگی بی‌بی‌سی و کارگردانی پیتر موفات است.

پیمان معادی که در نیویورک متولد شده است، سال‌ها به عنوان فیلمنامه‌نویس فعالیت داشت. او اولین‌بار در سال ۱۳۸۷ در فیلم "درباره الی" به کارگردانی اصغر فرهادی حضور پیدا کرد و بلافاصله با بازی خود مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار گرفت.

دو سال بعد معادی به دلیل ایفای نقش نادر در فیلم "جدایی نادر از سیمین" به همراه شهاب حسینی و علی‌اصغر شهبازی برنده‌ جایزه‌ خرس نقره‌ای بهترین بازیگر نقش مرد از جشنواره فیلم برلین شد. همچنین پیمان معادی در سال ۱۳۸۵ اولین فیلم کوتاه خود به نام "ماتیک" را کارگردانی کرد. او در سال ۱۳۸۹ فیلم بلند "برف روی کاج‌ها" را کارگردانی کرد که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

انتهای پیام/32