علی قطبی در گفت‏وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین درباره نمایشگاه خود که 19 مهر در گالری حنا افتتاح خواهد شد گفت: در این نمایشگاه 20 اثر نقاشی با تکنیک اکرلیک روی بوم به نمایش گذاشته می‌شود که بزرگترین آنها 100 در 150 و کوچکترین آنها 100 در 70 سانتی متر است.

وی افزود: من معمولا مجموعه‎کارهایم را نام‌گذاری نمی‏کنم زیرا دوست دارم رویکردی بازداشته باشم و کارهایم محدودیت یا معنای مستقیمی نداشته باشد. به نظرم نیازی به اسم نیست و اگر کسی کارهای مرا دنبال کند خواهد دید آنها در مسیری رو به حلو قرار دارند.

این هنرمند طراح درباره آثاری که در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد نیز اظهار کرد: این آثار، مجموعه‌ای اسکیس است که رنگ‌آمیزی شده‎اند. در واقع این اثار هم طراحی و هم نقاشی است و رنگ در آنها از اهمیت خاصی برخوردار است. سعی کردم در این آثار تنوع بصری را حفظ کرده و از هر رنگ تنها یک بار استفاده کنم.

قطبی افزود: اصولا به طراحی علاقه خاصی دارم و نمایشگاه‌های انفرادی نیز در این زمینه برگزار کرده‎ام. دلیل این موضوع نیز این است که طراحی بخشی جدانشدنی از من است و عقیده دارم اگر طراحی پیوندی خلاقانه با نقاشی داشته باشد، موجب غنای اثر خواهد بود.

نمایشگاه تازه علی قطبی 19 مهر در گالری حنا به نشانی خیابان دولت، بلوار کاوه، خیابان اخلاقی، خیابان جهانتاب، بیگلرپور شرقی، پلاک 19 افتتاح می‏‌شود.

انتهای پیام/65