به گزارش خبرنگار هنرآنلاین؛ رخشان بنی اعتماد یکی از ازکارگردانان بنام سینمای ایران است که در سال‌های گذشته فیلمی را جلوی دوربین نبرد. این کارگردان با سابقه سینما روز نهم مهرماه سال جاری راهی بوسان کره جنوبی می شود تا به عنوان رییس هیات داوران،فیلم‌های این جشنواره را به قضاوت نشیند.

بنی اعتماد این روزها مشغول نگارش فیلمنامه‌ تازه‌ای با سوژه ای اجتماعی است و تصمیم دارد این فیلم را به زودی جلوی دوربین ببرد.

رخشان بنی اعتماد این روزها فیلم "قصه ها" را نیز در نوبت اکران دارد که قرار است نخستین اکران این فیلم در سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر باشد. این فیلم که یکی از پربازیگرترین فیلم های سینمای ایران است، موضوعی اجتماعی را دست مایه قرار داده و یکی از متفاوت ترین آثار این کارگردان محسوب می‌شود.

قصه‌ها به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد که در سکوت کامل خبری ساخته شد و تا امروز امکان نمایش عمومی پیدا نکرده، جزو فیلم های توقیفی دولت دهم محسوب نمی‌شود، بلکه بنی‌اعتماد تمایل نداشته که این فیلم را به وزارت ارشاد ارائه کند.

فیلمنامه‌ "قصه‌ها" را رخشان بنی‌اعتماد با همراهی فرید مصطفوی نوشته است و در پشت دوربین امیر اثباتی به عنوان طراح، کوهیار کلاری مدیر فیلمبرداری، یدااله نجفی صدابردار، سپیده عبدالوهاب تدوین‌گر، مهرداد میرکیانی چهره‌پرداز، امیر حسین قاسمی صداگذار، نوا روحانی مدیر تولید، حبیب رضایی مشاور کارگردان با رخشان بنی‌اعتماد همکاری کردند.

انتهای پیام/55