به گزارش گروه عکس هنرآنلاین ، کنسرت شهرام ناظری، آیین اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر آیینی و سنتی، اختتامیه سومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان همدان و حضور علی مرادخانی در یکم مهر 1392در هنرستان هنرهای زیبای تهران بخشی از برنامه‌هایی است که عکاسان هنرآنلاین تلاش کرده‌اند، هفته گذشته تصاویری دیدنی و قابل اعتنا از آنها خلق کنند.

کنسرت شهرام ناظری بیست و هشتم و بیست و نهم شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد. این برنامه شهرام ناظری اجرای مجدد کنسرتی است که در حمایت از کودکان و دختران آسیب دیده روستای شین‌آباد پیرانشهر روی صحنه برده بود. در این اجرا، ناظری با دکوری جدید و صحنه‌آرایی متفاوتی نسبت به اجراهای قبلی خود در دو بخش به اجرای برنامه پرداخت.

آیین اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر آیینی و سنتی شنبه سی‌ام شهریور ماه با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزیرت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی نصیریان هنرمند پیشکسوت تئاتر، قادر آشنا مدیر اداره کل هنرهای نمایشی و داوود فتحعلی‌بیگی دبیر جشنواره در محوطه باز تالار وحدت برگزار شد. در این مراسم به رسم آیین خرقه‌پوشی، لباس نقالی زنده‌یاد مرشد ترابی به داوود معینی‌کیا هنرمند نقال نوجوان اهدا شد.

مراسم اختتامیه سومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، شنبه سی‌ام شهریور ماه با حضور اعضای هیات‌های داوری و با معرفی برگزیدگانش در تالار وحدت برگزار شد.

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان همدان به مدت 4 روز از 27 تا 30 شهریور ماه در شهرستان ملایر برپا شد، گروه‌های نمایشی در مدت 3 روز، نمایش‌های خود را در 2 سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز آموزش هنر در 2 سانس صبح و بعدازظهر به اجرا گذاشتند.

علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکم مهر 1392 به هنرستان هنرهای زیبای تهران رفت تا زنگ آغاز سال تحصیلی را در این هنرستان ها به صدا در آورد. در این مراسم احسان قاضی‌زاده مدیر کل اداره ارشاد استان تهران، رمضان‌علی حیدری‌خلیلی مدیر کل دفتر آموزش، مرتضی باقرنژاد مشاور اجرایی معاونت هنری و اهالی هنرستان‌های زیبای تهران حضور داشتند.

انتهای پیام/بهاره اسدی