به گزارش هنرآنلاین ، این روزها برخی از اصحاب قلم به حضور همزمان دو خواننده مطرح موسیقی سنتی و پاپ انتقاد کرده اند. سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی و رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ امروز و فردا ترانه های وطنی شان را در کنسرت مشترکی به نام عشق من ایران من در برج میلاد می خوانند.

این اتفاق متفاوت باعث بروز نقدهای بسیاری شده است. سالار عقیلی در این باره گفت: همواره از اینکه مورد انتقاد قرار بگیرم استقبال می کنم اما تعجب می کنم وقتی هنوز کنسرت برپا نشده و کارها دیده نشده چطور برخی با برداشت های اشتباه دست به قلم می شوند و هنرمند را تخطئه می کنند. این کنسرتی است که به عشق ایران و برای ایرانیان خوانده می شود همین. نه من قرار است وارد دنیای پاپ شوم و نه رضا صادقی وارد دنیای موسیقی سنتی می شود. هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود.

او در این باره ادامه داد: درست است که اتفاق، اتفاق متفاوت و البته بسیار بزرگی است اما امروز تمام تلاشمان را می کنیم که چه طرفداران موسیقی پاپ و چه طرفداران موسیقی سنتی در کنار هم از ترانه های وطنی که برایشان اجرا می شود لذت ببرند و شبی به یادماندنی را در کنار هم داشته باشند.

عقیلی با بیان اینکه در دوران نوجوانی پاپ کار می کرده اظهار کرد: تا به حال این موضوع را مطرح نکرده بودم اما باید بگویم که من از 5 تا 14 سالگی که وارد هنرستان موسیقی شدم پاپ می خواندم اما وقتی به هنرستان موسیقی رفتم انگار وارد دنیای جدیدی شدم و گرایشم به موسیقی اصیل زیاد شد. با این حال هنوز هم در خودرو شخصی ام گاهی آهنگ های پاپ گوش می دهم و لذت می برم. به همین دلیل اطمینان دارم که اگر به سمت موسیقی پاپ بروم و پاپ بخوانم هم به قدر موسیقی سنتی پیشرفت می کنم. چرا که علم موسیقی را می دانم و اگر بخواهم در ژانر پاپ هم بخوانم به طور حتم می توانم.

در این کنسرت سالار عقیلی ترانه های خوشه چین، تبریز در مه، چله به چله، عشق دیرین و خاک مهر آیین را می خواند و رضا صادقی ترانه های دودکش، با اجازه خدا، لب دریا، مبتلا، ایرانی و خدا با منه را می خواند. همچنین ترانه های ای ایران و ایران ایران را هر دو خواننده با هم همخوانی می کنند.

گفتنی است کنسرت عشق من،‌ ایران من کنسرت مشترکی است که دو خواننده مطرح سنتی و پاپ، سالار عقیلی و رضا صادقی در برج میلاد روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در دو سانس 18:30 و 21 برگزار می شود. این کنسرت توسط شرکت کانون ایران نوین و با حمایت شرکت عظیم شهر برپا می شود.

پایان پیام/46