به گزارش هنرآنلاین ؛ "وجود و ناوجود" عنوان مجموعه تازه آثار مونا پاد است که در آن حجم‌هایی را با روش معکوس خلق کرده، معکوس شیوه‌ای است که پرویز تناولی آن را پایه‌گذاری کرده و سفری عارفانه که در هر بار تجربه آن می‌توان ساختار حیات را باز لمس کرد.

هنرمند در این روش پس از آموختن اصول دنیای معکوس به چشم انداز وسیعی قدم گذاشته که نه تنها نوعی روش ساخت بلکه، شیوه تفکری جدید بوده است.

در روش معکوس قالب مجسمه (فضای منفی اطراف مجسمه ساخته می‌شود) و دلیل نامگذاری این روش نیز بر همین اساس است. در این روش برخلاف ساخت مجسمه به روش های معمول به نبودهای مجسمه فکر می شود وجالب اینجاست که از هر بار تجربه معکوس تنها یک مجسمه به دست می آید، مجسمه‌ای که به دلیل پیچیدگی‌هایش نمی‌توان آن را تکثیر کرد.

مونا پاد از شاگردان برجسته استاد پرویز تناولی ا ست و در این چند ساله در کنار استادش تلاش‌های وافری در جهت تربیت نسل نویی مجسمه‌سازی ایران انجام داده است.

مونا پاد، متولد 1353 تهران و فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی از دانشگاه الزهرا است. وی تاکنون برگزاری دو نمایشگاه انفرادی مجسمه در گالری‌های اعتماد و گلستان و شرکت در 10 نمایشگاه گروهی از جمله سه دوره هفت نگاه و نمایشگاه های گروهی در گالری های شیرین ،ده ،اثر ،فروهر ،ماه مهر و... را در کارنامه خود دارد.

نمایشگاه مجسمه های مونا پاد با عنوان "وجود و ناوجود " تا تاریخ 16 مهر ماه در گالری اعتماد واقع در خیابان باهنر (نیاوران)، میدان یاسر، خیابان صادقی قمی، خیابان بوکان، پلاک 4 دایر است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 15 تا 20 از این آثار دیدن نمایند.

انتهای پیام/320