به گزارش هنرآنلاین ، در این مراسم که در مجتمع فرهنگی،‌ هنری فدک اردبیل برگزار شد، از حاج شاپور امانی، موسی رضوی اصل، نادر سقاء، علی امام قلی زاده، جواد دهقان، صدیف بدری و عبدالله مددی به عنوان چهره‌های تأثیرگذار در هشت دوره جشنواره مدیحه‌سرایی، چاوشی‌خوانی، ابتهال و تواشیح رضوی با اهدای لوح سپاس و هدیه ویژه تجلیل شد.

در بخش چاوشی خوانی گروه چاوشی‌خوانی صدف از شهرستان میناب هرمزگان به عنوان رتبه اول، گروه چاوشی‌خوانی ثامن‌الحجج از استان مرکزی در جایگاه سوم قرار گرفت و هیئت داوران در این بخش انتخابی نداشته است.

در بخش مقالات پژوهشی هیئت داوران هیچ اثری را به عنوان رتبه اول انتخاب نکرده است و شهرزاد کتابی از کرمانشاه و‌ محمد اسماعیل‌زاده از قم به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در رشته ابتهال مسعود سلامی از اصفهان در رتبه اول، محمد حسن حسن‌زاده از یزد در رتبه دوم، مصطفی قاسمی از مازندران در رتبه سوم، حسن مختاری از یزد در رتبه چهارم و پیمان کاظمی از اردبیل در رتبه پنجم قرار گرفتند.

در بخش تواشیح هیئت داوران اثری را به عنوان رتبه اول انتخاب نکرده است اما گروه ثامن‌الحجج از یزد، گروه العباد از خوزستان و گروه مشکات از خوزستان به ترتیب دوم، ‌سوم و چهارم و گروه انوار رضوی از خراسان رضوی به عنوان رتبه پنجم و گروه بسائل از یزد در رتبه بعدی قرار گرفتند.

همچنین در آخرین بخش جشنواره و در بخش مداحی هیئت داوران انتخاب اول نداشته است ولی محمد پناهنده از اردبیل در جایگاه دوم، علی دادش‌زاده از اردبیل و محمد حسین چاوشی‌زاده از قم به صورت مشترک در جایگاه سوم و مصطفی راغب از یزد و مسعود غفرانی از اردبیل در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

لازم به ذکر است؛ خبرگزاری فارس، نشریه های محلی اردبیل امروز و خیبر به خاطر تلاش در انعکاس اخبار و رویدادهای جشنواره امام رضا (ع) در استان اردبیل به عنوان رسانه های برتر رضوی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/