مونا فرجاد بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه مد و لباس خبرگزاری هنر ایران درباره پوشش خود اینگونه گفت: رنگ مشکی، رنگ مورد علاقه من است و به نظرم خاص ترین رنگ در سراسر دنیا محسوب می شود.

وی ادامه داد: اما به این منظور نیست که از رنگ های شاد در پوشش ام استفاده نمی کنم بلکه در کنار آن همیشه رنگ های شاد هم می پوشم و به رنگ های دیگر احترام می گذارم.

فرجاد اشاره ای به لباس های سنتی کرد و گفت: چیزی که امروز من در جامعه می بینم این است که جوانان ما بیشتر به لباس های مدرن علاقه دارند تا لباس های سنتی و قابل ذکر است که تلفیق این دو توجهی به خود جلب نمی کند و همچنان قشر جوان جامعه مدرن پسند هستند.

وی اضافه کرد: البته با تکنولوژی که امروزه در تمامی جوامع دیده می شود کاملا طبیعی است که جوان و نوجوان به دنبال لباس های مدرن و دنیای مدرنیته برود.

بازیگر جوان کشورمان با بیان اینکه لباس های خاص و خوب قیمت های نجومی دارند گفت: متاسفانه باید بگویم زمانی که به سختی یک لباس مناسب و گاهی هم خاص پیدا می شود با قیمت های نجومی که فروشندگان و طراحان لباس می گویند از خرید آن پشیمان می شوم.

وی افزود: این حوزه حمایت و توجه بیشتری از سوی بخش های دولتی می خواهد تا با استقامت بیشتری برای کسب موفقیت پیش برود.

فرجاد در پایان تاکید کرد: باید بیشتر نظارت بر روی قیمت لباس ها بشود تا برای تمام افراد جامعه قدرت خرید وجود داشته باشد.

انتهای پیام/62