جمال شورجه کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینما هنرآنلاین، درباره عدم حضورش در مراسم جشن بازگشایی خانه سینما گفت: متاسفانه به دلیل مشکلات شخصی نتوانستم در این مراسم حضور بهم برسانم.

وی ادامه داد: اختلافات ریشه دار میان اهالی سینما با یک جلسه و دو جلسه حل نمی شود. دو طرف یکدیگر را متهم به رانت خواری می کنند و می گویند ما دولتی نیستیم در حالی که عمده کارهای برخی از این دوستان از منابع دولتی بوده است. من به آقای ایوبی گفتم که اگر خواهان حل مشکلات هستید، جلسه ای با حضور طرفین بگذارید و جدا جدا سینماگران و طرفین دعوا را ملاقات نکنید و یک برنامه ریزی بلند مدت را در دستور کار خود قرار دهید.

کارگردان فیلم سی و سه روز درباره مراسم بازگشایی خانه سینما در روز پنج شنبه گفت: این مراسم به گونه ای مدیریت شد که انگار هیت مدیره سابق سینما دستور بازگشایی این خانه را داده است و دستور وزیر ارشاد و کمک های آقای ایوبی نادیده گرفته شد. دوستان آقای ایوبی را محاصره کردند و جلسه را به گونه ای مدیریت کردند که جایی برای کسی نباشد.

شورجه اضافه کرد: اهتمام رییس سازمان سینمایی بر حل مشکلات است اما ایشان باید در روز بازگشایی از هر دو طرف اختلاف دو یا سه نماینده را در کنار خود قرار می دادند و همانند پدری دلسوز عمل می کردند یا حداقل مشاوران او به ایشان راهکاری را ارائه می کردند.

انتهای پیام 401/33