به گزارش هنرآنلاین ، نمایش "پسران آفتاب" به کارگردانی سیامک صفری که سری دوم اجرای خود را از 29 مردادماه در فرهنگسرای نیاوران آغاز کرده است، تا روز جمعه 29 شهریورماه تمدید شد.

نمایشنامه پسران آفتاب متنی از نیل سایمون، نویسنده مشهور آمریکایی است که توسط آهو خردمند ترجمه شده است.

این اثر داستان دو بازیگر بازنشسسته کمدی را در بر می گیرد که پس از سال ها جدایی و قهر به بهانه حضور در یک نمایش تلویزیونی مقابل هم به ایفای نقش می پردازند. در این نمایش فرزین صابونی در نقش ویلی کلارک، سیامک صفری در نقش ال لوئیس، جواد عزتی در نقش بن و مهشاد مخبری در نقش خانم پرستار حضور دارند.

جواد پولادی و محمدرضا جدیدی هم دیگر بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند. آتوسا قلمفرسایی طراحی صحنه و لباس، منوچهر شجاع طراحی صحنه، ماریا حاجیها طراحی گریم و محمدرضا جدیدی انتخاب موسیقی و ساخت افکت را برعهده داشته اند. نورالدین حیدری ماهر نیز به عنوان دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید با پروژه همکاری می کند.

همچنین هنرمندانی چون نسیم ادبی، مهیار پورحسابی، سوده سعدایی، جواد پولادی ، علی راستگو و محمد رضا جدیدی این کار را صداپیشگی کرده اند.

این نمایش پیش از این نیز یکبار از تاریخ 16 تیر تا 25 مرداد در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفته بود.

بنابر این گزارش نمایش پسران آفتاب تا پایان هفته آینده هر شب به جز شنبه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران و از ساعت 21 میزبان علاقه مندان هنرهای نمایشی خواهد بود.

انتهای پیام/52/53