سعید زمانیان؛ مدیر کانون تئاتر سیار در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار کرد: مذاکراتی انجام شده که برای اجراهای آتی نمایش‌های سیار کامیون کانون را در معرض برخی تعمیرات قرار دهیم چرا که در این مدت زمان استفاده دچار برخی نواقص شده است.

مدیر کانون تئاتر سیار گفت: این کامیون باید در اختیار شرکت سازنده قرار گرفته تا هم وضعیت گارانتی آن بررسی شود و هم در صورت داشتن برخی مشکلات به آنها هم رسیدگی شود.

وی در پایان گفت: پس از انجام تعمیرات لازم در صورت حمایت و استقبال شخص معاون امور هنری وزیر ارشاد و نظر مساعد وی فعالیت های کانون تئاتر سیار همچون گذشته با رونق بیشتر به اجراهای خود ادامه خواهد داد.

یادآور می‌شود تئاتر سیار به همت حمید شاه‌آبادی معاون سابق وزیر ارشاد و بنا بر خواست جامعه تئاتری در اجرای گسترده و تمرکززادیی تئاتر، زمستان سال 90 کار خود را آغاز کرد.

"تئاتر سیار" با قابلیت‌هایش، توانسته است در تحقق شعار "تئاتر برای همه" که سالیان سال است توسط مسوولان تئاترکشور ادعا می‌شود، موثر باشد و عموم مردم را به تئاتر علاقه مند کند.

امید است با تداوم این طرح در دولت جدید بسیاری از مشکلات زیربنایی تئاتر، از جمله کمبود مکان اجرای نمایش و اشتغال مستمر برای همه فعالان این عرصه، بخصوص تحصیل کردگان دانشکده‌های متعدد تئاتر به طور دایمی حل شود.

انتهای پیام/52/53