میدیا فرج نژاد؛ نوازنده تار و آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین از انتشار سه آلبوم به آهنگسازی خود خبر داد و گفت: آلبوم "باداباد" که ساخت آن از مدتها پیش آغاز شده بالاخره راه بازار موسیقی را در پیش گرفته و ماه آینده به دست مخاطبان خواهد رسید. در این آلبوم از یک غزل سعدی، همچنین اشعار سیمین بهبهانی، هوشنگ ابتهاج ، محمدعلی بهمنی و فریدون مشیری استفاده شده و همچنین بخشی از اشعار را محمدعلی بهمنی دکلمه کرده است.

فرج نژاد، در ادامه خاطر نشان کرد: خواننده این اثر آرش کمانگری است و گروه "سواران" به آهنگسازی خودم بخش ملودیک این آلبوم را به عهده دارد. گروه "همنوازان پژواک" نیز در این آلبوم با من همکاری داشته است.

این آهنگساز که سال گذشته توامان با ضبط این آلبوم، کنسرت "باداباد" را اجرا کرده بود، در ادامه افزود: "باداباد" از سوی انتشارات آوای باربد منتشر می شود و در مهرماه در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. نام آلبوم را محمدعلی بهمنی انتخاب کرده است.

وی در ادامه با اشاره به آلبومهای در دست تولید خود گفت: علاوه بر این آلبوم، آلبوم دیگری نیز در دست ضبط دارم که اثری تلفیقی است از ارکستر ایرانی و سمفونیک که آهنگسازی کل اثر و تنظیم بخش آهنگسازی آن به عهده من بوده و بخش ارکستر آن را امیرحسین سمیعی عهده دار بوده است. این کار جزو نخستین تجربه های سمیعی است.

این نوازنده تصریح کرد: نام این آلبوم هنوز انتخاب نشده است اما جزو کارهای آنسامبل ایرانی است و مانند آلبوم "باداباد" با گروه "سواران" و نوازنده های ارکستر سمفونیک ان را اجرا کرده ام. بخش خوانندگی آن نیز به عهده محمد رضا شمس است که از خواننده های خوش صدای موسیقی ایرانی به شمار می رود.

فرج نژاد در پایان گفت: آلبوم دیگری با صدای آرش کمانگری در دستگاه نوا در دست ساخت دارم. اشعار آن از بین اشعار سعدی، سایه و مشیری انتخاب شده است و ضبط آن از اواخر مهر ماه آغاز خواهد شد. تصمیم داریم این آلبوم را مانند دیگر آثارمان از سوی انتشارات آوای باربد تا پایان سال روانه بازار موسیقی کنیم.

پایان پیام/43