مصطفی مشایخی، مدیر کل ارشاد استان مرکزی با اعلام این خبر به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این جشنواره نخستین جشنواره ملی مد و لباس استان ما بود و باید بگویم که استقبال عمومی از آن چشمگیر بود.

وی ادامه داد: در این چهار سالی که من مسئولیت اداره کل ارشاد استان را بر عهده گرفته‌ام نمایشگاه‌های زیادی همچون نمایشگاه کتاب، نمایشگاه، قرآن و انواع جشنواره‌های مختلف را تجربه کرده‌ایم اما به جرات می‌توانم بگویم که گسترده‌ترین استقبال‌های عمومی و مردمی متعلق به جشنواره مد و لباس بود.

مشایخی افزود: در این نمایشگاه بیش از 80 اثر شرکت داشت و این آثار که همگی گرایشات ملی و مذهبی داشتند از طرف مردم مورد قبول واقع شدند و مراجعان با ابراز رضایت سالن را ترک می‌کردند. از طرفی تنوع لباس‌ها باعث گرایش قشر جوان ما نسبت به لباس‌های سنتی شد.

مدیر کل ارشاد استان مرکزی گفت: غرفه‌های استانی، غرفه‌های تولید و پخش، غرفه دست‌آوردهای دانشجویی، غرفه لباس کودک، بخش اقوام و کارگاه‌های آموزشی بخش‌های مختلف این جشنواره بودند.

وی در پایان تصریح کرد: آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی مد و لباس استان مرکزی امروز شنبه 23 شهریور ماه راس ساعت 17 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/31