به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، نخستین روز هفتمین جشنواره موسیقی جوان صبح دیروز 22 شهریورماه، راس ساعت 9 در تالار رودکی آغاز به کار کرد و از ساعت 9 تا 12 نوازندگان جوان به اجرای برنامه پرداختند که این بخش به تکنوازی قانون اختصاص داشت و رده های سنی الف، ب و ج که شامل 15 نفر بودند یک به یک به صحنه رفتند و در مقابل هیات داوران به اجرای برنامه پرداختند.

همچنین حسین علیزاده، مجید کیانی، رامبد صدیف، داریوش طلایی، علی اکبر شکارچی و هومان اسعدی در این برنامه حضور داشتند و در بخش های مختلف نظرات خود را اعلام کردند. در این اجراها، از ساعت 14 تا 16 ، 13 نوارنده جوان در رده سنی الف، ب و ج و در بخش تکنوازی عود به اجرای برنامه پرداختند.

سومین بخش از نخستین روز جشنواره موسیقی جوان که قرار بود از ساعت 17 تا 19 برگزار شود بنا به نظر هیات داوران از ساعت 16:30 تا 17:15 برگزار شد.

در این بخش رده سنی الف که شامل شش نفر بودند به تکنوازی کمانچه پرداختند و به اجرای قطعات تعیین شده خود بر اساس نظر هیات داوران پرداختند.همچنین هیات داوران از بعضی از نوازندگان می خواستند تا قطعات دیگری در دستگاهها و گوشه های مختلف بنوازند.

همچنین نوید دهقان نوازنده کمانچه در این برنامه حضور داشت.

قرار است گروه سنی ب و ج امروز 23 شهریورماه ساعت 9 در تالار رودکی به تکنوازی کمانچه بپردازند.

هفتمین جشنواره موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی 22 تا 25 شهریورماه در سالن رودکی برگزار و اختتامیه این جشنواره 27 شهریورماه در تالار وحدت برگزار می شود.

گزارش تصویری مرتبط

پایان پیام/46