ساغر مسعودی؛ هنرمند نقاش در گفت‎وگو با خبرنگار هنرهای تجسمی هنرآنلاین ، درباره نمایشگاه "ایست" که امروز(جمعه 15 خرداد) در گالری شیرین افتتاح می‎شود گفت: این نمایشگاه مجموعه‎ای از 40 تابلوی نقاشی من در ابعاد متلف است که با تکنیک ترکیب مواد کار شده است.

وی افزود: این نمایشگاه را به این دلیل "ایست" نام‌گذاری کردم زیرا تلاش کرده‎ام در این آثار بیش از هر چیز مفاهیم ضد جنگ، صلح طلبانه و مسائل مربوط به حقوق کودکان را مطرح کنم. آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه رنگ‌هایی شاد دارند و تا حدودی به تصویرسازی نیز شباهت دارند زیرا دوست داشتم مفاهیم کارهایم امیدبخش باشد.

این هنرمند با بیان اینکه اسن سومین همکاری او با موسسه خیریه مهرآفرین است گفت: البته این به معنای اختصاص همه عواید نمایشگاه به این موسسه نیست اما دوست دارم از این طریق به دوستان هنرمندم پیشنهاد دهم که سهمی از درآمد هنری خود را به این کودکان اختصاص دهند.

در کارت دعوت این نمایشگاه شعاری با این مضمون نوشته شده است: "ما وارثان زمین از پدرانمان نیستیم، ما نگهدارنده زمین برای فرزندانمان هستیم."

ساغر مسعودی در رشته نقاشی تحصیل کرده است و نمایشگاه قبلی او سال گذشته در گالری کاوه برپا شده است.

نمایشگاه "ایست" از 15 تا 26 شهریور ماه در گالری شیرین برپاست و علاقه‎مندان با بازدید از آن می‏توانند به نشانی ولنجک، خیابان هیجدهم، پلا ک 9 مراجعه کنند.

انتهای پیام/65