غلامرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار سینما هنرآنلاین درباره نحوه توزیع "من مادر هستم" در شبکه نمایش خانگی گفت: مجوز های لازم برای توزیع این فیلم در شبکه ویدئویی اخذ شده است و این فیلم اواسط هفته آینده به صورت گسترده در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود.

موسوی ادامه داد: "من مادر هستم" بدون هیچ حذفیاتی نسبت به نسخه اکران به شبکه نمایش خانگی می آید، تمام تلاشمان این بود که فیلم در نسخه ویدیویی نسبت به اکرانش هیچ تغییری نکند.

"من مادر هستم" آخرین فیلمی است که از فریدون جیرانی به اکران سینماهای تهران و شهرستان ها درآمده است.این فیلم یکی از جنجالی ترین فیلم هایی است که در سینمای ایران ساخته شده و در زمان اکرانش با واکنش های مختلفی مواجه شد. باران کوثری، حبیب رضایی، هنگامه قاضیانی، فرهاد اصلانی، امیرحسین آرمان، پانته‌آ بهرام در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. سایر عوامل:نویسنده: لیلا لاریجانی، رحمان سیفی آزاد (بر اساس طرحی از جمال امید) / موسیقی: کارن همایونفر / فیلم‌برداری: مرتضی غفوری / تدوین: بهرام دهقان / جلوه‌های ویژه: عباس شوقی / صدابردار: محمود خرسند / طراح صحنه و لباس: مارال جیرانی / طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی / عکاس: محمد فوقانی / مدیر تولید: محمدرضا منصوری / مشاور کارگردان: رضا درمیشیان / دستیار کارگردان: امیرعلی قنبری.

انتهای پیام/40133