تورج شعبانخانی، خواننده و آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: بعد از دوران جنگ موسیقی سنتی حرف اول را می زد و این نوع موسیقی توانست حوزه موسیقی را نجات دهد اما بعد از آن دوران توقع جوانان بالاتر رفت به همین دلیل موسیقی پاپ شکل گرفت زیرا این نوع موسیقی براساس خواسته های جوانان و مطابق با شرایط جامعه پیش می رود.

این خواننده در ادامه بیان کرد: متاسفانه به اهالی هنر و موسیقی به طور جدی توجه نمی شود در حالیکه این هنرمندان بار فرهنگی و هنری این مملکت را به دوش می کشند و نیاز دارند تا مسئولین به حرف آنها گوش کنند.

این آهنگساز در ادامه تاکید کرد: همه ما با علی مرادخانی آشنا هستیم و امیدواریم ایشان قدم های مثبتی در این زمینه بردارد تا شاید ضربه هایی که بدنه موسیقی خورده است دوباره احیا شود.

شعبانخانی در ادامه افزود: اهالی موسیقی به ویژه جوانان خواسته های زیادی ندارند و فقط نیاز به آزادی عمل و ارائه هنر خود دارند که مسئولین به ویژه وزیر محترم ارشاد می تواند راه را برای شکوفایی این هنرمندان جوان باز کند.

تورج شعبانخانی در ادامه خاطرنشان کرد: پیشکسوتان موسیقی نمی توانند به تنهایی به این جوانان کمک کنند زیرا حمایت از طریق نهادهای دولتی امکان پذیر است، همچنین همه ما انتظار داریم که مشکلات را ریشه یابی کنند.

این خواننده در ادامه افزود: من با جوانان از نزدیک در ارتباط هستم و خواسته همه آنها این است که موسیقی های روز دنیا را بشناسند و با آنها ارتباط برقرار کنند اما در چند سال اخیر جوانان از مسیر اصلی دور شدند ودیده می شود که شعر خافظ و مولانا را در موسیقی های رپ استفاده می کنند و این موضوع به دلیل نداشتن شناخت کافی و آگاهی کم است زیرا اگر آشنایی کافی داشته باشند هیچ وقت به سمت این نوع موسیقی ها کشیده نمی شوند.

این آهنگساز در ادامه گفت: گمراهی به دلیل نداستن است در نتیجه باید از این جوانان حمایت شود تا در مسیر درست هنر خود را ارائه دهند.