به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه آثار چاپی رضا جهانگیر نقاش شناخته شده معاصر، با عنوان ایده‏های نو در چاپ نقاشی عصر امروز هفتم شهریور با حضور خود استاد در گالری سفیدبوم رشت افتتاح می‏شود.

در این نمایشگاه 30 اثر چاپی استاد با تکنیکی متفاوت از گذشته در ابعاد 20 در 30 سانتیمتر در معرض دید علاقمندان گذاشته می‏ شود.

این آثار شامل ایده‏هایی تازه و نو از این هنرمند است که با تکنیک چاپ لینو بر روی کاغذهای روزنامه با سطوحی سیاه و سفید و یا رنگی خلق شده است.

نمایشگاه مجموعه آثار چاپ و نقاشی رضا جهانگیز تا بیستم شهریور ماه جاری از ساعت 17 الی 20 در گالری سفیدبوم واقع در خیایان امام‏خمینی، خیابان بحرالعلوم، روبروی بانک سینا، ساختمان تلفن‏خانه طبقه دوم دایر است.

استاد رضا بانگیز متولد 1316 تهران نقاش و چاپگر معاصر ایران از نخستین فارغ‏التحصیلان دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

وی با بیش از 30 سال سابقه در زمینه آموزس هنر نقاشی در دانشکده‏های هنر توانسته است مدرک درجه یک هنری خود را که معادل دکتراست از وزارت ارشاد دریافت کند.

اخذ بورس مطالعات هنری انگلیس، بورس مطالعات هنری پاریس، بورس مطالعات هنری اروپا در کارنامه فعالیت بانگیزه دیده می‏شوند.

این هنرمند در جشنواره ‏ها، دوسالانه ‏ها و نمایشگاه‏ های داخلی و خارجی بسیار شرکت داشته و جوایز و تقدیرنامه‏ های بسیاری را نیز دریافت کرده است.

انتهای پیام/