به گزارش هنرآنلاین، حسن حقانی در جمع خبرنگاران از برگزاری کارگاه‌های نقاشی و طراحی رنگ روغن در خانه فرهنگ دولت‌آباد خبر داد و گفت: به‌منظور آشنایی شهروندان با استعدادهای هنری و تاثیر آن بر زندگی‌شان، خانه فرهنگ دولت‌آباد همزمان با تابستان 92 اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد از جمله طراحی و نقاشی کرده است.

مدیر خانه فرهنگ دولت‌آباد گفت: آموزش راه‌های ساده کسب و کار، ترویج و احیای هنر نقاشی، توسعه خود اشتغالی و کارآفرینی از دیگر اهداف برگزاری ورک شاپ‌های نقاشی است.

وی در ادامه ذکر کرد: تاکنون تعدادی هنرجو در این دوره‌ها شرکت و ثبت‌نام کرده‌اند.

حقانی گفت: کلاس‌های طراحی و نقاشی، زیر نظر مریم شرفی مدرس با سابقه این دوره‌ها که از سال 84 در این زمینه فعالیت داشته است، برگزار می‌شود.

مدیر خانه فرهنگ دولت‌آباد ادامه داد: مریم شرفی دارای مدرک کاردانی نقاشی ایرانی و در حال تحصیل در مدرک کارشناسی هنرهای اسلامی است.

وی ذکر کرد: مریم شرفی در خانه فرهنگ دولت‌آباد، کتابخانه 13 آبان، موسسه فرهنگی فجر و خانه فرهنگ رازی در حال تدریس است.

مدیر خانه فرهنگ دولت آباد در ادامه بیان کرد: این دوره‌ها در دو دوره نقاشی و طراحی، رنگ روغن در طی 12 جلسه در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 9 تا 13 در آیتم‌های مختلف برگزار می‌شود.

حقانی ادامه داد: در این دوره‌ها خطوط افقی و عمودی، طراحی چهره به‌صورت اجزاء، آناتومی صورت، صورت خطی، سیاه قلم، رنگ روغن و مداد رنگی آموزش داده می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند به خانه فرهنگ دولت‌آباد واقع در شهرری، فلکه اول دولت‌آباد، خیابان استاد دهخدا، کوچه شهید دریابیک، کوچه شهید رمضانی شماره 50 مراجعه کنند.

انتهای پیام/