سید فاطمه موسوی در گفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه سومین نمایشگاه عکس گروهی دانشجویان روزبه زنجان است که برپا می شود و عکس های این مجموعه توسط ناصر محمدی استاد عکاسی این دانشگاه از میان بیش از 1500 عکس انتخاب شده است.

وی افزود: این نمایشگاه شامل 57 عکس از 39 عکاس است. عکس های این نمایشگاه همه در ابعاد 70 در 50 هستند و عکس تنها یک نسخه دارد که عکس از 200 تا 500 هزار تومان قیمت گذاری شده اند.

به گفته موسوی؛ میانگین سنی عکاسان این نمایشگاه 27 تا 22 سال است و عکس هایی که در این نمایشگاه به نمایش درآمده اند مستند اجتماعی، طبیعت بی جان و طبیعت هستند.

در این نمایشگاه عکس هایی از سجاد عروجی، زهره احمد زلفی، میلاد محمدی، سید فاطمه موسوی، نازنین گرفهمی، سارا پوریان، لیلی جعفر لو، فاطمه امیری، حسین علی بیگی، مریم شیر دل، صادق احسنی، مژگان قلنده، الهام کریمی نیا ، عاطفه احدی، هادی بهروزی نژاد، فاطمه آشتیان، مهسا غفوری، معصومه میر حیدری، لیلا پور رضا، پریسا احمدی، ثمانه مرتضوی، سارا شکوری، فرید علوی، فائزه عزیزی، سمیه جعفری، صبا جعفری ، فاطمه احدی، غفارزاده، ویدا صالح پور، روناک سلیمی، مرضیه منصوری، زهرا محمدی، صدیقه شیخ لو و زینب حسینی راد به نمایش در می آید.

این نمایشگاه ساعت 17 روز نهم شهریور افتتاح می شود. علاقمندان در ایام نمایشگاه از 11 صبح الی 20 می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

گالری کمال الدین بهزاد دربلوار کشاورز نبش خیابان 16 آذر پلاک 284 واقع شده است.

انتهای پیام/

320