به گزارش هنرآنلاین، در رشته حجم حمید شانس، نادر قشقایی و جعفر نجیبی داوری را بر عهده دارند و جلیل جوکار، سلیمان سعید آبادی و احسان قائمی داوران رشته نگارگری بیستمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان هستند.

بیستمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان در رشته های طراحی، نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، نگارگری، کاریکاتور، حجم، پوستر و تصویرسازی با حضور 203 هنرمند داخلی و خارجی دوم تا پنجم شهریورماه در استان گلستان برگزار می‌شود.

در رشته طراحی و نقاشی محمد ابراهیم جعفری، جمشید حقیقت شناس، احمد وکیلی و رضوان صادق زاده داوری را بر عهده دارند و محمد حسین عطارچیان، احمد محمدپور و احمد آریامنش داوران رشته خوشنویسی بیستمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان هستند.

این جشنواره به صورت کارگاهی برگزار می‌شود و هنرمندان 31 استان و چهار کشور در کارگاه‌های جشنواره با تولید اثر با کدیگر رقابت می‌کنند و در پایان جشنواره برگزیدگان معرفی می‌شوند.

بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان برای جوانان 16 تا 25 سال از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، دانشگاه آزاد اسلامی، مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها شهریور ماه سال جاری در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/38