به گزارش هنرآنلاین به نقل از سوره سینما؛ دانش اقباشاوی کارگردان این فیلم درباره نمایش "تاج محل" در جشنواره مونترال کانادا به سوره سینما گفت: من "تاج محل" را برای حضور در جشنواره‌ها نساخته‌ام. ما تنها سعی کردیم چهره حقیقی، رحمانی و نگاه انسان دوستانه و صلح طلب و مبتنی بر انسانیت فرهنگ ایرانی و انقلاب اسلامی را به نمایش بگذاریم. فکر می‌کنم به همین دلیل هم فیلم برای حضور در این جشنواره پذیرفته شده است.

کارگردان "تاج محل" تاکید کرد: این فیلم در بخش مسابقه فیلم‌های اول جشنواره به نمایش در می‌آید، بعضی دوستان معتقدند این بخش حتی از بخش مسابقه سینمای جهان هم مهمتر است. به هر حال بخش فیلم‌های اول در هر جشنواره جذابیت‌های ویژه ای دارد.

فیلم سینمایی "تاج محل" در بخش رقابتی فیلم‌های اول سی و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مونترال به نمایش گذاشته می‌شود. این جشنواره در شهر مونترال کانادا برگزار خواهد شد. "تاج محل" اولین فیلم بلند دانش اقباشاوی است.

سه نمایش به این فیلم اختصاص داده شده است :

پنجشنبه ۲۹ اگست ( ۷ شهریور ماه) ساعت ۱۷:۱۰

جمعه ۳۰ اگست ( ۸ شهریور ماه) ساعت ۲۱:۳۰

دوشنبه ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) ساعت ۱۴:۰۰

هر سه نمایش فیلم سینمایی تاج محل در سالن شماره ۳ مجموعه سینمای Odeon Quartier Latin است. "تاج محل" محصول سال ۹۱ حوزه هنری در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و در نوبت اکران عمومی است. در سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مونترال فیلم سینمایی «یه حبه قند» به کارگردانی رضا میرکریمی به نمایش گذاشته شد که به دلیل استقبال و محبوبیت فیلم در این جشنواره یک نمایش ویژه به این فیلم اختصاص داده شد.

انتهای پیام/