رضا بانگیز؛ نقاش شناخته شده معاصر، در گفت‎وگو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی هنرآنلاین درباره فعالت تازه خود گفت: به زودی 30 اثر ازکارهای کوچک من که قبلا در گالری طراحان آزاد به نمایش گذاشته شده در قالب یک نمایشگاه راهی رشت خواهد شد. البته کارها را فرستاده‌ام اما مشخص نیست خودم برای افتتاحیه به رشت بروم.

وی همچنین درباره اینکه هنرمندان آثار خود را در گالری‎هایی خارج از تهران به نمایش بگذارند نیز گفت: خیلی موافقم با اینکه هنرمندان آثارشان را به شهرستان‎ها ببرند. واقعا درست نیست که همه اتفاقات در مرکز رخ دهد. همه مردم ایران حق دارند هنرمندان را بشناسند و آثار آنان را ببینند.

بانگیز از مرحله بعدی سفر آثارش در ایران خبر داد و گفت: بعد از رشت یکی از گالری‎داران از خرم‎آباد می‌خواهد آثار مرا به نمایش بگذارد. مهم نیست که کاری فروش رود، مهم این است که کارها دیده شود.

نمایشگاه آثار کوچک رضا بانگیز از 31 خرداد تا 5تیر در گالری طراحان آزاد برگزار شده بود.

این هنرمند پیش از این در مصاحبه‎ای با خبرنگار هنرآنلاین درباره آثار ارائه شده در این نمایشگاه گفته بود: همه این آثار در سه ماه نخست امسال خلق شده اند و دیتیلی از کارهای چاپی من هستند. اثر هنری مثل الماس است بزرگی و کوچکی آن مهم نیست، هر دو الماس هستند و زیبا و ارزشمندند. به همین دلیل خودم هم بدم نیامد کارهایی در اندازه‌های کوچک خلق کنم.

انتهای پیام/54