بینامین بهادری؛ خواننده پاپ کشورمان در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت:روز پنجشنبه 31 مردادماه در شهر ساری به برگزاری کنسرت اقدام خواهم کرد. این کنسرت در دوسئانس و در ساعت های 18 و 21 برگزار می شود که با برگزاری آن تور کنسرت های شهرستانهای من رسما از آنجا آغاز می شود. چون تا این لحظه در هیچ شهرستانی کنسرت برگزار نکرده ام.

بهادری در ادامه گفت: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم های" 85"، 88"، به علاوه تک قطعاتی که تاکنون ساخته ام، از جمله "هفته عاشقی" و بوی عیدی" را برای علاقه مندان اجرا می کنم. تعداد قطعاتی که در کنسرت اجرا می شود 20 تا 22 قطعه است چون قرار بر این است که در اجرا کمتر حرف بزنیم وزمان بیشتری را به اجرای قطعات اختصاص دهیم تا فرصت بیشتری را به مردم برای شنیدن و لذت بردن داده باشیم. چون آنها برای شنیدن قطعات هزینه می کنند نه گوش دادن به حرف زدن ما.

بهادری افزود: علی منصوری رهبر این ارکستر است و نیما وارسته نوازندگی ویلون، پیانوو کی بورد را در این اجرا به عهده دارد و به عنوان تنظیم کننده اصلی ترین قطعات آلبومهای من مانند "دنیا دیگه مثل تو نداره" و "هفته عشق" که در این کنسرت آنها را اجرا می کنم ما را همراهی می کند.

این خواننده در ادامه و در معرفی دیگر اعضای گروه خود گفت: عیرضا میرآقا نوازنگی ترومپت و پرکاشن، آلن بارسخیان نوازندگی گیتار الکتریک و استیو آوانسیان نوازندگی درامز را در این اجرا به عهده دارند.

بنیامین بهادری اجراهای دیگری را در شهرهای دیگر برگزار می کند که از این میان می توان به اضفهان، شیراز، رشت، و دیگر شهرهای شمالی کشور اشاره کرد.

پایان پیام/43