به گزارش خبرنگار سینما هنرآنلاین؛ آمار فروش فیلم های "هیس دخترها فریاد نمی زنند"، "دهلیز" ، "جاب‌جا" که در قالب اکران عید فطر روی پرده رفتند تا پایان هفته سوم اعلام شد.

فیلم "هیس دخترها فریاد نمی زنند" به کارگردانی پوران درخشنده با بیست و پنج سینما در تهران 930 میلیون تومان فروخته است. فروش این فیلم در شهرستان ها 500 میلیون تومان بوده و فروش کل این فیلم در مجموع 1میلیارد و 430میلیون تومان تا پایان هفته سوم است.

در این فیلم نیما صفایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم پور، طناز طباطبایی. با هنرمندی: امیر آقایی، بابک حمیدیان، فرهاد آییش، هادی مرزبان، امیر دژاکام، مائده طهماسبی، مجید مشیری، شیرین بینا، علی پویان، مصطفی طاری، اسماعیل سلطانیان، مهدی ماهانی و ستاره اسکندری ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است:"شیرین دو بار تا آستانه ی ازدواج پیش می رود اما ازدواجش به هم می خورد. او در سومین تجربه اش دچار بحران می شود و برای رهایی از این بحران تصمیمی می گیرد که..." پوران درخشنده برای ساخت تازه ترین فیلمش هم سراغ موضوعی اجتماعی رفته و به مشکلات دخترانی پرداخته که پس از مواجهه با آسیب های جدی روحی و جسمی، از ترس آبرو مجبور به سکوت و تحمل مشکلات در تنهایی می شوند.

فیلم "دهلیز" به کارگردانی بهروز شعیبی درتهران 320 میلیون تومان فروخت و فروش کل این فیلم در مجموع به 430 میلیون تومان رسیده است. رضا عطاران و هانیه توسلی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم سال قبل در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست در 13 رشته نامزد دریافت جایزه شود که در نهایت دو سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول، و بهترین بازیگر نقش اول زن را به دست آورد.

"دهلیز" داستان زنی به نام شیواست. او سرپرست خانوار است و با تلاش و کوشش سعی کرده زندگی خوب و آبرومندی برای خود و تنها پسرش فراهم کند. با رسیدن نامه ای زندگی آنها دچار تحول می‌شود و در مسیری جدید قرار می‌گیرد. رضا عطاران، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان، سعید چنگیزیان، مسعود میر طاهری، محمدرضا شیرخانلو ، (با حضور) نگار عابدی و افسانه چهره آزاد بازیگران فیلم هستند.

تهیه‌کنندگی "دهلیز" را سید محمود رضوی بر عهده دارد. فیلم تازه بهروز شعیبی این روزها در گروه "آزادی" روی پرده در حال اکران می است.

فیلم کمدی "جابجا" در مجموع با 24 سالن سینما به فروش 410 میلیون تومانی دست پیدا کرده است. این فیلم تنها فیلم کمدی اکران عید فطر محسوب می شود و کارگردانی این فیلم بر عهده علی توکل نیا است.

اکبر عبدی، جواد عزتی، سمانه پاکدل، افسانه چهره‌آزاد، مهران غفوریان، مهران رجبی، شیوا خسرو مهر، گیتی قاسمی، پریسا رضایی، ناصر گیتی جاه و المیرا عبدی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

داستان فیلم در ارتباط با یک آدم ساده ای است که با فرمانده زمان جنگ جابجا می شود...

پایان پیام 401/33