به گزارش هنرآنلاین؛ عنوان نمایشگاه شعفی "twisted characters " به معنای "حروف پیچ خورده"است ، او در این نمایشگاه 10 تابلو نقاشی خط به همراه یک ایستالیشن ارائه داده است. شعفی از تکنیک‌های مختلفی چون رنگ روغن، رنگ صنعتی، ترکیب مواد و اکرلیک در خلق آثارش بهره گرفته است.

آثار او در این نمایشگاه شامل دو دسته حروف پیچ خورده و اشعار حافظ است که بر روی بوم‌های دست ساز سه بعدی نقش بسته‌اند. در واقع شعفی در این آثار نوآوری انجام داده، او آثارش را بر روی بوم‌هایی بعد دار به شکل اشکال هندسی ارائه داده زیرا معتقد است سالیان زیادی است که هنرمندان بر روی بوم‌های ساده و تخت کار می‌کنند و این باعث نوعی خستگی در مخاطبان شده به همین دلیل بدنبال ایجاد نوعی تنوع در شکل بوم‌ها بوده و آنها را به صورت سه بعدی و اشکال هندسی تو در تو درآورده است.

پیمان شعفی کار خود را با خطاطی سنتی آغاز کرده است. مهارت وی در خطاطی نستعلیق و بکارگیری آنها در نقاشی‌های آبستره است. او در سال 1353 متولد شده است و تاکنون نمایشگاه‌های مختلفی در ایران و دبی و آمریکا داشته است.

این نمایشگاه به مدت 10 روز در گالری مژده واقع در سعادت آباد، علامه شمالی، خیابان 18 شرقی، پلاک 27 واحد یک برپا خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از ساعت چهار تا هشت بعد ازظهر از آن دیدن کنند.

انتهای پیام/

320