به گزارش هنرآنلاین، در یک جنگل سبز و قشنگ شنل قرمزی و مادرش زندگی می‌کنند با خبر بیماری مادربزرگ، مادر شنل قرمزی، دختر کوچکش را همراه با غذا و دارو به سمت خونه مادربزرگ می‌فرستد که در این بین اتفاقات مهیجی برای شنل قرمزی روی می‌دهد.

امید آریان؛ کارگردان نمایش " شنل قرمزی " دارای لیسانس کارگردانی نمایش که نمایشنامه یادشده را با استفاده از داستان شنل قرمزی تنظیم کرده است نویسنده و کارگردان نمایش فعالیت خود را در زمینه هنرهای نمایشی از سال 83 آغاز و بازیگری در نمایش‌های چو نیلوفر، خسرو و شیرین و فرهاد را در سابقه کاری خود دارد.

وی نویسندگی و کارگردانی نمایش‌های :قلعه جادو، شنل قرمزی را نیز در شناسنامه کاری هنری دارد، که تئاتر شنل قرمزی رادر اسفندماه 1391 در تالار شهید دوکوهکی اجرا و امسال نیز به برگزاری مجدد این تئاتر کودکانه در مجتمع فرهنگی آموزشی احسان به مدت سه روز همراه با دیدار از غرفه های کودک، برنامه ریزی کرده است.

امید آریان؛ کارگردان نمایش " شنل قرمزی" می‌گوید: تئاتر تجلی گاه و ارتقا دهنده فرهنگ هر جامعه است و در این میان تئاتر کودک از جایگاه والایی برخوردار است چرا که تئاتر باعث ارتقای سطح فکری کودک و نوجوان می‌شود. و سعی بر آن بود که با اجرای این تئاتر کودکان و نوجوانان این دیار را هر چه بیشتر با هنر تئاتر آشنا کنیم.

بازیگران نمایش مورداشاره ، هنرمندانی چون : شیدا دوپیکر، میترا خردیار، محمد هاشمی، اکبر سلمانی، مرضیه بدایت، منا اسکندری، ناصر احمدی، سونیا معینی ، است، که با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری انجمن هنرهای نمایشی فارس، درتالار مجتمع آموزشی و فرهنگی احسان-تقاطع فرهنگ شهرو معالی آباد، از 30مرداد تا یکم شهریورماه 92 بر روی صحنه اجرا می‌شود.

گفتنی است تلفن هماهنگی برای ورود به این نمایش: 09332375526- 09337582060 اعلام شده است.

انتهای پیام/38