به گزارش هنرآنلاین، منصور شرفی مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل در سخنانی هدف از برگزاری این جشنواره را در راستای ترویج فرهنگ دینی و تحکیم ارزش های اسلامی با رویکرد و پاسداشت مقام شامخ حضرت سید الشهداء و اصحاب و یاران باوفایش ذکر کرد.

شرفی محورهای این جشنواره را سیر و سلوک، جشن و اعیاد و مجالس، پاسداشت و سوگ و رهروان بیان کرد و ادامه داد: نفرات برتر و فیلم سازان منتخب این جشنواره هفتم شهریورماه در اردبیل در محل مجتمع فرهنگی - هنری فدک با حضور مسوولان کشوری و استانی مورد تجلیل قرار می گیرند.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان این که در حال حاضر 438 فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، خاطرنشان کرد: 292 فیلم مستند، 110 فیلم داستانی، 21 اینمیشن و 15 فیلم بلند در دومین دور رقابت جشنواره میلاد سرخ داوری می شوند که پس از انتخاب فیلم های منتخب، جشنواره در روزهای پنجم تا هفتم شهریور ماه امسال در محل های مجتمع فرهنگی - هنری فدک و سینما انقلاب اردبیل برگزار می شود.

گفتنی است؛ هم چنین در این جشنواره از خانواده عظیم پورنیاری به دلیل این که شهدای زیادی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده اند تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/39