به گزارش هنرآنلاین، فصل نامه "تجیر" با رویکرد تحلیلی و پژوهشی به تئاتر کودک و نوجوان می پردازد. این نشریه شامل بخش های مختلف گفت و گو، گزارش، نقد و معرفی نمایش و کتاب های تازه منتشر شده است. همچنین گردآوری مقالات تخصصی اسیتژ و دستاوردهای روز تئاتر کودک و نوجوان در سطح بین الملل از جمله بخش های تجیر به شمار می آید.

دانشجویان، هنرمندان، استادان و فعالان تئاتر کودک و نوجوان می توانند برای اشتراک این نشریه از ۲۵درصد تخفیف برخوردار شوند.

برای اطلاع از شرایط در نظر گرفته شده علاقه مندان می توانند با دو شماره تلفن ۸۸۹۷۱۳۳۲ و ۸۸۹۷۱۲۹۲ امور مشترکین تجیر تماس گرفته و یا به مرکز ملی اسیتژ ایران به نشانی بلوار کشاورز، خیابان حجاب، نرسیده به خیابان فاطمی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه کنند. همچنین پرکردن فرم ثبت نام و ارسال آن از طریق آدرس ایمیل center@assitejiran.com امکان پذیر است.

عنوان فصل نامه با توجه به معنای اسم خاص «تجیر» از ترجمه حروف اول مرکز ملی اسیتژ ایران (tajir)گرفته شده است. همچنین به معنای محتوایی «تجیر» در نمایش خیمه شب بازی که حایل بین خیمه شب باز و عروسک است توجه شده.

شماره نخست فصل نامه تخصصی تئاتر کودک و نوجوان «تجیر» با مدیر مسوولی صدیقه حسن زاده از سوی مرکز ملی اسیتژ ایران منتشر شده است.

انتهای پیام/53