به گزارش هنرآنلاین، سیدعلی آقازاده در این نشست صمیمی عکاسان استان البرز با شهردار کرج با تبریک روز جهانی عکاسی گفت: استان البرز مأمن بسیاری از هنرمندان این عرصه است و ضروری است تا در این روز تجلیلی شایسته از این قشر به عمل آید.

وی افزود: در شهری که اقوام مختلف زندگی می‌کند و به ایران کوچک معروف است، هنر عکاسی به عنوانی یکی از سرآمدترین فعالیتهای هنری محسوب می‌شود.

آقازاده خاطرنشان کرد: عکاسی یکی از تاثیرگذارترین موارد در عرصه رسانه و افکار عمومی است چراکه خواننده در وهله نخست جذب عکس روزنامه یا مجله شده و سپس به خواندن آن می‌پردازد و با این تفاسیر می‌توان عکس را یکی از تاثیرگذارترین موارد در رسانه‌ها دانست.

شهردار کرج ادامه داد: هنرمند عکاس مسائل اطراف خود را به خوبی می‌بیند و به ساده ترین شکل به تصویر می کشد و گاهی یک عکس کارکرد یک کتابخانه را دارد و آنچه را که ما نمی‌توانیم بیان کنیم، به روشنی می‌گوید.

شهردار کرج در پایان پیشنهاد داد: یکی از فرهنگسرای‌های کرج مهیای راه اندازی نمایشگاه عکس هنرمندان البرزی شود تا طی پنج روز علاقه مندان به هنر عکاسی از آثار هنرمندان این قشر پرتلاش بازدید کنند.

انتهای پیام/