به گزارش هنرآنلاین، محمدرضا محمدبیگی شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان پتروشیمی جم بیان کرد: صنعت پتروشیمی در چند سال اخیر با وجود تحریم‌ها با تلاش متخصصان داخلی در مسیر رشد و تعالی قرار داشته و روز به روز به موفقیت بیشتری رسیده است.

وی افزود: پتروشیمی جم از شرکت‌های موفق و پیشرو است و امیدوار هستیم روند موفقیت این مجموعه تداوم داشته باشد.

مدیر روابط عمومی پتروشیمی جم از ساخت نماهنگ اختصاصی پتروشیمی جم خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم به همت مدیریت روابط عمومی این شرکت کلید خورده است.

محمدبیگی هدف از ساخت نماهنگ را برقراری ارتباط سازنده با مجموعه ذینفعان پتروشیمی جم عنوان کرد و افزود: شرکت‌های بزرگ در عصر حاضر از شیوه‌های مختلفی برای معرفی مجموعه‌هایشان به جامعه ذینفعان استفاده می‌کنند و در این مسیر از ابزارهای تبلیغاتی بهره می‌برند که یکی از این ابزارها را می‌توان نماهنگ و یا سرود اختصاصی شرکت‌ها برشمرد.

وی اضافه کرد: به همین منظور و با هدف تاثیرگذاری بر جامعه ذینعان اعم از داخلی و خارجی؛ مدیریت روابط عمومی بر آن شد تا از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود پتروشیمی جم و متخصصین خارج از سازمان برای این مهم استفاده کند.

این مسئول گفتن: پس از گذشت یکماه از آغاز این پروژه و تنظیم شعر و ملودی آن تیم سازنده این نماهنگ با کمک جمعی از همکاران پتروشیمی جم موفق شد تا پلان‌های مربوط به این نماهنگ را ضبط کند.

وی ضمن تشکر از مدیریت و هیئت مدیره شرکت پتروشیمی جم به دلیل فراهم کردن فرصت خلق آثار فاخر فرهنگی در این شرکت افزود: این اثر فرهنگی دومین تولید تصویری مجموعه پتروشیمی جم در سال جاری است چرا که قبل از این پروژه تولید فیلم کوتاه از نکات ایمنی و حراستی به‌منظور آشنایی مراجعین و بازدیدکنندگان از مجتمع پتروشیمی جم آغاز شده است.

محمدبیگی اظهار امیدواری کرد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از این اثر فاخر فرهنگی در پتروشیمی جم باشیم.

انتهای پیام/