به گزارش هنرآنلاین، علی‌اکبر مزارعی در نشست ستاد دهه کرامت در استان بوشهر بیان کرد: 16 تا 26 شهریورماه به عنوان دهه کرامت معرفی شده و در استان بوشهر و سراسر کشور برنامه‌های بسیار ارزشمندی تدارک دیده شده است.

وی افزود: مردم استان بوشهر اعم از شیعه و سنی به امام رضا(ع) عشق می‌ورزند و همه در جشن‌های دهه کرامت مشارکت فعالانه خواهند داشت.

مدیر کانون‌های فرهنگی مساجد استان بوشهر خاطرنشان کرد: عمق بخشیدن به برنامه‌های دهه کرامت و افزایش سطح کیفی این برنامه‌ها امری لازم است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

مزارعی از برگزاری جشن‌های مردمی جشنواره رضوی در کشور خبر داد و تصریح کرد: این جشن‌های مردمی در 8 هزار بقعه و 16 هزار کانون فرهنگی در سراسر کشور برگزار خواهند شد.

وی اضافه کرد: بیش از 320 کانون فرهنگی مساجد در استان بوشهر نیز میزبان برنامه‌های دهه کرامت هستند.

مدیر کانون‌های فرهنگی مساجد استان بوشهر از برگزاری جشنواره رضوی در 80 کشور و 200 شهر دنیا خبر داد و گفت: حتی در کشور کنگو در قاره آفریقا و شهر نیویورک در آمریکا نیز جشنواره رضوی برگزار خواهد شد و امیدوار هستیم بهترین و باکیفیت‌ترین برنامه‌ها برگزار شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر نیز بیان کرد: برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و جشنواره زیر سایه خورشید در استان با حضور و مشارکت بانوان برگزار می‌شود.

زهرا عرفان افزود: امیدوار هستیم برگزاری جشن‌ها به صورت مردمی باشد و باید در تقویت باورهای دینی در این جشنواره‌ها اهتمام ورزیم.

وی گفت: در اجرای این برنامه‌ها انتظار داریم اهل سنت نیز با شور و نشاط حضور داشته باشند و باید زمینه حضور این عزیزان فراهم شود.

عرفان از اجرای 700 برنامه دهه کرامت توسط بانوان استان بوشهر خبر داد و خواستار همکاری همه مسئولان در اجرای بهتر برنامه‌ها شد.

انتهای پیام/