امیر‌علی‌دانایی بازیگر جوان سینما‌وتلویزیون‌ در گفت‌وگو با خبرنگار‌ هنرآنلاین درباره فعالیت‌هایش‌ گفت: فیلمبرداری قسمت هایی از سریال "کلاه پهلوی" مانده بود که این روزها گروه مشغول فیلمبرداری هستند و من هم چند سکانسی در این قسمت ها بازی دارم.

وی درباره زمان پخش این سریال گفت: اگر کلاه پهلوی در مقطع زمانی بهتری روی پرده می‌رفت مخاطبان بیشتری این سریال را می دیدند.

دانایی اضافه کرد: همچنین این روزها مشغول بازی در نمایش نام همه مصلوبان عیسی است به کارگردانی ایوب آقا خانی در تماشاخانه ایرانشهر هستم و این نمایش دومین تجربه من بر صحنه تئاتر است. این نمایش تا 15 شهریور روی صحنه می رود.

این بازیگر درباره تفاوت های بازیگری در تئاتر و تلویزیون گفت: فکر نمی کردم که روزی به عنوان بازیگر تئاتر روی صحنه بروم، بعد از مجموعه کلاه پهلوی پیشنهادهای زیادی در سینما و و تئاتر به من ارائه شد و من سعی کردم که انتخاب درستی داشته باشم و بازی در نمایش رویاهای رام . . . را پذیرفتم و در پایان همان نمایش ایوب آقاخانی پیشنهاد بازی در این نمایش را به من ارائه کرد و پذیرفتم.

دانایی همچنین بیان کرد: پبشنهادهای زیادی برای حضور در اولین فیلم بلند سینمایی به من می شود و من ترجیح می دهم که انتخاب درست و خوبی داشته باشم.

انتهای پیام 401/33