مریم یاسینی مدرس دانشگاه، طراح و تولیدکننده، شامگاه گذشته در مراسم ضیافت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تولیدکننده برتر در جشنواره فجر 91 تقدیر شد. وی دراینباره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: از آنجایی که من در کمیسیون ماده 4 بودم و مسئولیت داوری آثار را بر عهده داشتم کارهای خودم را برای نمایش در جشنواره فجر ارسال نگردم زیرا خودم باید آثار رسیده را داوری می‌کردم و داوری کارهای خودم عادلانه نبود اما به عنوان تولیدکننده در جشنواره حاضر شدم و حالا به عنوان تولیدکننده برتر از من تقدیر کردند.

وی در پاسخ به اینکه با رعایت چه آیتم‌هایی در جایگاه تولیدکنندگان برتر قرار گرفته‌اید ادامه داد: من در دومین جشنواره مد و لباس فجر غرفه‌ای داشتم و در آن غرفه فقط مانتوهایی را عرضه کردم که مورد تایید کارگروه ساماندهی مد و لباس و نشان شیما گرفته بودند. حتی بیشتر آن کارها طراحی‌های خود من نبود و از کارهای طراحان دیگر که نشان شیما گرفته بود استفاده کرده بودم.

وی ادامه داد: بسیاری از این طرح‌ها به گونه‌ای بودند که بسیاری از تولیدکنندگان تمایل به تولیدشان نداشتند اما من با تغییراتی جزئی و در رنگ‌هایی خاص توانستم آن‌ها را به تولید انبوه برسانم و مورد استقبال خوبی هم قرار گرفت و حتی حواله‌های لباسی که به مهمانان ویژه در قسمت تشریفات داده می‌شد، حواله برای خرید از غرفه من بود.

این تولیدکننده برگزیده در پایان تصریح کرد: این طرح‌ها به شدت فروش خوبی داشتند و با وجود اینکه من از روز چهارم نمایشگاه غرفه‌ام را راه اندازی کردم اما بیش از 75 درصد آثار فروش رفت و این نشان دهنده این است که طرح‌های ایرانی و اسلامی طرفداران پر و پا قرصی دارد.

انتهای پیام/31