سهیلا پورگرامی، خواننده و سرپرست گروه آوای مهربانی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرتی در تهران هستیم که این کنسرت 25 مرداد ماه سال جاری در دو سانس در تالاروحدت برگزار می شود.

سرپرست گروه آوای مهربانی در ادامه افزود: این کنسرت قرار بود 22 مرداد برگزار شود که بنا به دلایلی اجرای این کنسرت به 25 مرداد موکول شد.

این خواننده در ادامه تاکید کرد: در این کنسرت قطعات وا دل من، الله مدد، عشق و درویشی، هوای عاشقی، دیوانه شو، چهارمضراب و…. اجرا می شود.

سرپرست گروه آوای مهربانی درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت مهرداد هویدا (خواننده)، پدرام درخشانی (آهنگساز)، صبا ضامنی (همخوان)، رضا تاجبخش (پیانو)، سوگل ضامنی (تار)، نیوشا بریمانی (کمانچه)، درشن آنند (تبلا)، مینو قاسم پور (قانون)ف طراوت باباخانلو (فلوت) و…. از اعضا و نوازندگان این گروه هستند، همچنین من به عنوان خواننده با این گروه همکاری می کنم.

گفتنی است، گروه ˝آوای مهربانی˝ به سرپرستی سهیلا پورگرامی و خوانندگی مهرداد هویدا 3 و 4 تیر در تالاروحدت به صحنه رفت که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد.

پایان پیام/46