به گزارش هنرآنلاین، در این جشنواره که به همت مرکز آفرینش های هنری شهرستان ایذه وابسته به حوزه هنری خوزستان با حضور جمعی از مسئولین استانی و محلی و علاقمندان به ارزش های اصیل اسلامی و دینی در تالار مولوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه برگزار شد.

احسان آذربنیاد مسئول مرکز آفرینش های هنری ایذه و دبیر جشنواره در آغاز برنامه ضمن خیرمقدم به مدعوین و شرکت کنندگان در جشنواره به استقبال خوب و رشد چشمگیر آثار رسیده به دبیر خانه نسبت به سالهای قبل اشاره کرد ، وی افزود که این مهم نشان از علاقه و دلبستگی هنرمندان به مضامین دینی و ارزشی اسلامی دارد ، در ادامه نیز از حمایتهای دلسوزانه مجید صاد پاپی سرپرست حوزه هنری استان خوزستان در برگزاری جشنواره موذن تقدیر کرد.

در ادامه صاد پاپی سرپرست حوزه هنری خوزستان نیز از حضور هنرمندان استان در این اجماع هنری ارزشی تقدیر و تشکر کرد و اضهار امیدواری نمودند که این جشنواره در سالهای آتی با حضور موذنین و هنرمندان کشوری به شکل گسترده تری برگزار گردد در ادامه برنامه حجت السلام احمدی دبیرستاد اقامه نماز شهرستان ایذه ضمن تشکر از برگزار کنندگان جشنواره موذن در خصوص نقش نماز و دعا در زندگی انسان به ایراد سخن پرداختند ، شعر خوانی و قطعات ادبی و همچنین پخش کلیپ موذن از دیگر بخش های این جشنواره بود و در پایان نفرات برتر بنا به رای هیات داوران در بخش های گوناگون جوایز خویش را دریافت نمودند.

در بخش اذان و ابتهال به ترتیب مقام اول علی شریفی از ایذه و مقام دوم علی آل کثیر از شوش دانیال و مقام سوم به عباس عسگری از ایذه رسید و برگزیده بخش ابتهال نیز علی آل کثیر از شوش دانیال شد.

در بخش داستان مقام اول علی فاطمی از اهواز و مقام دوم به محمد محمودی از ایذه و مقام سوم به علی شریفی از ایذه رسید

در بخش شعر کلاسیک مقام اول سعید بخشنده از رامشیر و مقام دوم در این بخش هیچ اثری شایسته تقدیر نشد و مقام سوم به فردین آربش از ایذه رسید

در بخش شعر سپید مقام اول به آریا معصومی از بهبهان ومقام دوم صادق نوروزی از ایذه و مقام سوم به شکوفه سروی از ایذه تعلق گرفت

در بخش خوشنویسی مقام اول به مسعود نظری نژاد از اهواز و مقام دوم مرتضی درویش بیگی از اهواز و مقام سوم به ایمان شاولی از ایذه رسید .

شایان ذکر است نمایشگاه نقاشی خط با معرفی آثار قدرت اله تاجمیر عالی همزمان با جشنواره در محل تالار مولوی دایر شد.

لازم بذکر است جشنواره فرهنگی و هنری موذن در دهم مردادماه 92با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه ، ستاد اقامه نماز استان خوزستان و سازمان تبلیغات شهرستان ایذه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/