به گزارش هنرآنلاین،این نمایش داستان نوجوانی است که یک عینک سه بعدی در اختیار دارد و بر حسب اتفاق وارد کارگاه تاریخ مدرسه شده و اتفاقات عجیبی برایش می‌افتاد تا آنجا که...

اجراهای نمایش "بدون شرح" از 24تیرماه آغاز شده بود که به دلیل فرارسیدن لیالی قدر و ایام سوگواری مولای متقیان حضرت علی علیه‌السلام اجراهای آن تا 13 مرداد به تعویق افتاده بود.

محمد جهان پا، حسن قادری، سجاد انتظاری، یزدان کاظمی، شیده یزدانی، یاشار یزدانی، کوروش خلیل‌پور، محمد اسلامی، جلال کریم‌زاده، مجید گنجی، علی زینی و محسن شهرکی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

میثم نویریان به عنوان طراح صحنه، مهناز آقایی؛ طراح لباس، سید یحیی موسوی؛ آهنگساز، عماد نصرآبادی؛ دستیار کارگردان، کوروش خلیلی‌‌پور؛ طراح پوستر و بروشور در این نمایش حضور دارند.

"بدون شرح" در نهمین جشنواره سراسری تئاتر به عنوان نمایش برگزیده بخش کودک و نوجوان انتخاب شد و جوایز نویسندگی، کارگردانی، طراحی صحنه، جایزه بازیگری خردسال، جایزه بازیگری نوجوان را بدست آورد.

این نمایش همچنین تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی بهترین نمایش کودک از سوی مرکز ملی استیژ را بدست آورده است.

«بدون شرح» از 13مردادماه تا 18 مرداد، ساعت 21:30 در تماشاخانه اشراق حوزه هنری خراسان رضوی واقع در میدان دکتر شریعتی (تقی‌آباد) اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/