به گزارش خبرگزاری هنر ایران، گروه فیلمبرداری "فصل فراموشی فریبا" به دلیل ضرورت فیلمنامه و ایجاد فضای مستند در فیلم نیاز به تصویربرداری غیرمحسوس در حاشیه‌های پر خطر شهر را داشت.

طبق اعلام دست‌اندرکاران این پروژه‌ سینمایی، چهارشنبه گذشته هنگامی که در اطراف خیابان خزانه وانت فیلم که گروه تصویربرداری هم در پشت وانت استتار شده بودند، به قصد فیلمبرداری مستند وارد موقعیت خاصی می‌شوند، در این حین قاچاقچیان مواد مخدر در حال انتقال مواد بودند که پس از فهمیدن ماجرا و دیدن دوربین، یکی از ماشین‌های مشکوک برای منحرف کردن وانت فیلمبرداری چندین بار با سرعت به وانت کوبید که مهارت رانندگی، ساره بیات مانع از واژگونی وانت شد.

در این درگیری منشی صحنه، فیلمبردار و دستیار فیلمبردار دچار حادثه شدند که با همیاری اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، آسیب جدی به این افراد وارد نشده است. پس از بررسی مدیر تولید و استعلامات لازم اتومبیل‌های فوق سرقتی که برای حمل مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اعلام شدند.

فیلمبرداری فیلم "فصل فراموشی فریبا" با آخرین تکنولوژی دوربین‌های آری فلکس (Alexa) در ایران ساخته می‌شود.

"فصل فراموشی فریبا" به کارگردانی و تهیه کنندگی عباس رافعی و با حضور مسعود دلیری به عنوان مدیر تولید ، علیرضا برازنده به عنوان مدیر فیلمبرداری و بازیگرانی از جمله ساره بیات - امین زندگانی - شهین تسلیمی - هومن کیایی و.... مراحل پایان ساخت خود را می‌گذراند.

انتهای پیام/