به گزارش هنرآنلاین، قباد میمنت آبادی مدیر کل ارشاد به تازگی درباره این رویداد بین‌المللی گفت: سعی کردیم با بررسی مسائل و مشکلات دوره های قبل، وضعیت مناسب و مطلوبی را برای ارتقای کمی وکیفی دوره هشتم جشنواره تئاتر خیابانی مریوان فراهم کنیم.

مدیرکل ارشاد افزود: برهمین اساس طبق فراخوان اعلام شده از گروه‌های بین‌المللی مطرح ومعتبر برای شرکت در این جشنواره دعوت شده است. ضمن اینکه برمبنای تجربه سال‌های گذشته و مستندات موجود ،تلاشمان براین بوده تا گروه‌های برتر داخلی نیزدر جشنواره حضورداشته باشند.

میمنت آبادی در تکمیل توضیحات خود خاطر نشان کرد: تمام هم وتلاش مجموعه اجرائی هشتمین جشنواره برگزاری مطلوب و نیکوی این دوره از جشنواره است. برای تحقق این رویداد مهم جهانی ، 10نقطه از شهر مریوان معلوم ومشخص شده تا گروه‌های شرکت کننده به اجرای نمایش‌هایشان بپردازند.

گفتنی است امید قادری رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مریوان به عنوان دبیر اجرائی هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی گردید. همچنین بایستی اضافه کرد: هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از 9تا11 مهرماه در این شهر برگزار می‌شود واختتامیه جشنواره نیز در 12 مهرماه سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/38