رضا جعفری بهنام مدیر اجرایی گروه موسیقی آوای مهربانی در گفت وگو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: از آنجایی که آخرین کنسرت گروه "آوای مهربانی" با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شد برآن شدیم تا این کنسرت را با همان ترکیب سازی و نفری برگزار کنیم.

اجرای این کنسرت روز 22 مرداد ماه در تالار وحدت تهران خواهد بود ودر واقع ادامه همان کنسرت روزهای 4و5 تیرماه است که در همین تالار است و با همان ترکیب و همان شکل و شمایل برگزار و با همکاری پدرام درخشانی برگزار خواهد شد.

مدیر اجرای "آوای مهربانی" افزود: آهنگسازی این قطعاتاز تلفیق موسیقی سنتی، جاز و پاپ توسط پدرام درخشانی که از آهنگسازان بنام موسیقی تلفیقی ایران هستند، صورت گرفته است. در این کنسرت سهیلا پورگرامی، مهرداد هویدا و صبا ضامنی خوانندگی می کنند.

این کنسرت در دوبخش برگزار می شود که دربخش اول قطعات هوای عاشقی با شعری از ابوسعید ابوالخیر، عشق و درویشی با شعری از سعدی، وا دل من ، دیوانه شو، کجاست از اشعار مولانا، و چند قطعه جدید دیگر از ساخته های پدرام درخشانی و دربخش دوم چهار مضراب دشتی، قطعه محلی الله مدد، سر عشق با استفاده از اشعار سعدی، زهی عشق از مولانا، امون قطعه محلی بختیاری با شعری از بابا طاهر و اجرای قطعه بیا تا گل برافشانیم به یاد زنده یاد استاد مشکاتیان که از ساخته های اوست.

هنرمندان نوازنده در این کنسرت نیز عبارتند از: نیوشا بریمانی (کمانچه)، نازنین پدرثانی(تنبک)، سوگل ضامنی(تار)، علیرضا میرآقا( کاخن)، امین دادوری(دف-دهل)، رضا تاجبخش(پیانو)، آرش سعیدی (گیتارباس)، درشن آنند(تبلا)، مینو قاسمپور(قانون) و طراوت باباخانلو (فلوت).

پایان پیام/