به گزارش خبرگزاری هنر ایران (هنرآنلاین )، روزنامه اعتماد در قسمت فرهنگی نوشت: "مادرانه پایان شیرینی ندارد". عباس غزالی که این روزها در نقش "فرزاد" در سریال "مادرانه" حضور دارد، درباره‌ این سریال گفت: برای من همیشه جای سوال بود که چه اتفاقی برای این قصه پر از تنش‌، پر از اتفاق و در عین حال ساده می‌افتد‌، اما فکر نمی‌کنم آنقدر پایان شیرینی داشته باشد. وی درباره دشواری‌های قصه "مادرانه" گفت: "مادرانه" قرار بود 50 قسمتی باشد و پس از ایام رمضان پخش شود، اما یک‌باره مسوولان تصمیم گرفتند در ایام رمضان و در 30 قسمت این مجموعه را تولید کنند. این اتفاق قطعا لطمه‌هایی می‌زند اما همین اینکه می‌شنویم مردم از این قصه استقبال می‌کنند، دلگرم می‌شویم.

روزنامه تهران امروز به گفت‌وگو با "بهنام تشکر"، بازیگر سریال "دودکش" پرداخته است.

آقای تشکر در پاسخ به سوال : فکر نمی‌کنید اگر شخص دیگری به جای هومن برق‌نورد همبازی شما بود، در خروجی کار تاثیر می‌گذاشت؟ گفت : چرا، خیلی فرق می‌کرد. قطعا فضا چیز دیگری می‌شد. این چیزی که الان هست، نمی‌شد و اصلا به اینجاها نمی‌رسید. یادم می‌آید در ساختمان پزشکان لیستی جلوی من گذاشتند و گفتند برادرت را انتخاب کن! سروش صحت واقعا این‌کار را کرد! چندتا اسم جلوی من گذاشت و گفت یکی از اینها را به عنوان برادرت انتخاب کن. دوست دارم نقش جدی بازی کنم.

"مرشد ترابی مرگ را نقل کرد" تیتری ست که روزنامه جام جم آورده است.

مرشد ولی الله ترابی پیشکسوت فن نقالی کشور بعدازظهر امروز چشم از جهان فرو بست.ولی الله ترابی سفیدآبی ملقب به مرشد ترابی پس از سپری کردن یک دوره بیماری سرطان کبد بعدازظهر امروز در بیمارستان مدائن تهران درگذشت.وی در خانواده ای که اکثرشان تعزیه خوان بودند به دنیا آمد و از همان دوران کودکی نقش طفلان مسلم را در تعزیه بازی می کرد.مرشد ترابی در سن 20 سالگی به سراغ آموختن فنون ورزش های رزمی قدیم مانند چوب بازی، شمشیرزنی و پرتاب نیزه رفت و زمانی هم گود زورخانه را برای آموختن فنون کشتی قدیم تجربه کرد.

مرشد ترابی از سال 1340 در قهوه خانه ای بزرگ در محله شهرری کار نقالی را آغاز کرد و به واسطه حضور در جشنواره های شیراز و اصفهان و همچنین افتتاحیه جشن طوس شهرت یافت.

اما " نظر رجبی " را از روزنامه ایران می خوانید.

مهران رجبی درباره فیلم "جابجا" که در آن با اکبر عبدی همکار است گفته: مقایسه من و اکبر عبدی مثل مقایسه حلوای تلخ و شیرین است. عبدی از بهترین طنازان ایران است و به خوبی از عهده نقشش در فیلم "جابجا"برآمده است. در هر حال معتقدم او آدم با استعداد و درجه یکی است.او همچنین از امکان همکاری با علی توکل‌نیا در مقام کارگردان این فیلم سینمایی نیز ابراز خشنودی کرده و توضیح داده: او مثل یک برادر بزرگتر در کنار من بود و امیدوارم حاصل زحماتش دیده شود.

از طرفی روزنامه آرمان روابط عمومی نوشت: مرد بالشی با تغییر یک بازیگر دوباره به صحنه می‌رود.

محمد یعقوبی از ادامه اجرای نمایش "مرد بالشی" خبر داد. این کارگردان که به همراه آیدا کیخایی این نمایش را کارگردانی می‌کند گفت: نمایش "مرد بالشی" به زودی و بعد از ماه رمضان در فرهنگسرای "ارسباران" به صحنه خواهد رفت. او از تغییری در ترکیب بازیگران این نمایش و پیوستن احمد ساعتچیان به این گروه خبر داد و افزود: از آنجا که احمد مهران‌فر درگیر یک پروژه تصویری می‌شود،‌ علی سرابی نقش "کاتوریان" را بازی می‌کند و احمد ساعتچیان که اخیرا به گروه پیوسته است، نقش قبلی علی سرابی یعنی "مایکل" را ایفا خواهد کرد .

همچنین گفت و گو با الیزابت امینی را از روزنامه قدس بخوانید.

خانم امینی الان چه می کنید؟ فعلا به جز بازی در پروژه سینمایی " لاله" به کار دیگری مشغول نیستم. ازکارهای پخش شده بگویید؟ 2تا تله فیلم به نام های " پسر روزنامه فروش " و " یک دماغ ناقابل " بود که عید امسال از تلویزیون پخش شد.سال گذشته هم یک فیلم سینمایی به نام"شادباش " به کارگردانی حامد کلاه داری بازی کردم که آماده اکران است. چرا کم کار هستید؟ شرایط امروز سینما تغییر کرده است .اکثر فیلمنامه ها ساختار مناسبی ندارند وباند بازی ها و گروه بازی ها در سینما فرصت را برای کار به امثال ما نمی دهد. خبر برگزاری اولین کنگره ملی تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و مقاومت " حماسه نگاران" را از روزنامه فرهیختگان بخوانید.

باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار و به منظور تجلیل از شهدای عرصه خبر و فعالان رسانه ای حوزه ایثار و مقاومت اولین کنگره ملی تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و مقاومت را با عنوان "حماسه نگاران" برگزار می نماید ."علیرضا گل بابازاده" جواد خضرایی مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس با اعلام خبر فوق گفت :باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در نظر دارد در راستای رسالت خویش و به منظور قدر دانی از آنانی که قلم حماسه نگارشان تذکار حماسه و حریت در هشت سال دفاع مقدس می باشد در مراسمی از 22 نفر از خانواده های شهدای عرصه خبر، پیشکسوتان و خبرنگاران فعال در حوزه ایثار و مقاومت تجلیل به عمل می آورد.

ازطرفی روزنامه بانی فیلم خبر از راهی شدن عزت ا... انتظامی به بیمارستان به علت آلودگی هوای تهران را داد. بانی فیلم آنلاین:آلودگی هوای تهران برای عزت ا...انتظامی دردسرساز شد و به علت مشکلات تنفسی ناشی از این آلودگی، این هنرمند کشورمان راهی بیمارستان شد. عزت ا...انتظامی به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از آلودگی هوای تهران، پس از مراجعه به چند بیمارستان و بستری نکردن توسط کادربیمارستان به دلیل نبود امکانات لازم، روز چهارشنبه در بیمارستان فرمانیه تهران بستری شد.

روزگار آشفته شبکه نمایش‌خانگی را از روزنامه همشهری بخوانید.

شبکه نمایش خانگی مدت‏هاست که حال‌و‌روز خوشی ندارد. پایین‌آمدن میزان استقبال مردم از سریال‏هایی که وارد شبکه نمایش خانگی می‏شوند، فقدان نظارت بر ورود تله فیلم‏های نازل به این شبکه و در نهایت شیوه انتشار دی‌وی‌دی فیلم‏های ایرانی که خودش داستانی جداگانه دارد، نشانه‌هایی از بروز بحران در شبکه نمایش خانگی هستند.

مؤسسه رسانه‌های تصویری که چند ماهی است مدیرعاملش، محمدرضا عباسیان، استعفا کرده در وضعیت آشفته‌ای به سر می‏برد؛ این را می‌شود با نگاهی به اعتراض سینماگرانی که فیلم‏هایشان به‌تازگی وارد شبکه نمایش خانگی شده پی برد.

پایان پیام/