به گزارش هنرآنلاین، نخستین جشنواره عکس " قرآن در آئینه تصویر" همزمان با ماه مبارک رمضان به همت موسسه آموزش عالی روزبه زنجان برگزار می شود.

شرکت در جشنواره برای تمامی علاقمندان بلامانع است و شرکت کنندگان می توانند حداکثر 10 اثر به صورت تک عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. آثار باید به صورت فایل دیجیتال، در فرمت JPG و با وضوح 300DPI و با حداقل ابعاد 30*40 سانتیمتر بر روی لوح فشرده سی دی یا دی وی دی به نشانی دبیرخانه جشنواره ارسال و یا به صورت حضوری تحویل شود. همچنین عکس‌ها می ‌تواند رنگی یا سیاه و سفید باشد و‌ لازم است عکس‌های ارسالی در پوشه ‌ای به نام خود عکاس ذخیره شود. علاقمندان باید فرم شرکت در جشنواره را از سایت جشنواره دریافت، پرینت و کامل کرده و به همراه سی دی آثار به دبیرخانه جشنواره به نشانی زنجان شهرک پونک موسسه آموزش عالی روزبه ارسال کنند.

دبیرخانه جشنواره از پذیرش آثاری که مشخصات ناقص داشته باشد، معذور است و همچنین سی دی و یا دی وی دی های ارسالی برگشت داده نمی ‌شود و پس از داوری در صورت راه نیافتن به نمایشگاه، به منظور حفظ حقوق صاحبان آثار معدوم خواهند شد. دبیرخانه جشنواره، ارسال ‌کننده را صاحب اثر تلقی می ‌کند، در صورت اثبات خلاف آن در هر مرحله، اثر ارسالی حذف شده و مسئولیت‌های حقوقی آن متوجه ارسال کننده خواهد بود.

آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره (31 مرداد) سال جاری اعلام شده است و داوری و گزینش آثار نیز در شهریورماه صورت می گیرد.

همچنین مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نیز مهرماه سال جاری برگزار می شود آرش حمیدی، حمیدرضا بازرگانی و ناصر محمدی هیات داوران این جشنواره هستند.علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09125414295 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/