به گزارش هنرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا صادقی، با اشاره توان بالای شهید حقّانی در زمینه مدیریت گفت: در مستند "عکس" از خاطرات یاران و همچنین سخنان بزرگانی از جمله امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای در رابطه با این شهید بزرگوار استفاده شده است.

صادقی تصریح کرد: شهید حقّانی هفتم تیرماه سال1360 در انفجار حزب جمهوری اسلامی همراه شهید آیت‌الله بهشتی به مقام والای شهادت دست یافت.

وی افزود: نشان دادن تصویر جسم سوخته شهید حجت‌الاسلام غلامحسین حقّانی در اولین لحظه پخش مستند و روایت داستان زندگانی این شهید بزرگوار به صورت معکوس، از لحضاتی قبل از شهادت تا اولین روزهای طلبگی او علت انتخاب عنوان "عکس" برای این مستند است.

وی بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تأکید و بیان کرد: ما تا امروز با استفاده از این راه به خوبی در مقابل تهاجمات دشمن ایستادگی کرده‌ایم همچنین تولید مستند عکس نیز گامی دیگر برای زنده نگهداشتن یاد شهدا و مقابله با استکبار است.

صادقی با توجه به همکاری خانواده شهید حقّانی بیان کرد: خانواده این شهید بزرگوار پس از دیدن این مستند و زنده شدن یاد خاطرات شهیدشان از دست اندرکاران آن تقدیر و تشکر کردند.

جانشین دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی قم از همکاری آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم، فرمانده و مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، فرمانده تیپ مستقل 83 امام صادق(ع)، صدا و سیمای مرکزی و صدا و سیمای استان‌های کرمان و بندرعباس، معاونت پژوهش وزارت نفت و موسسه بوی سیب در راستای تولید مستند عکس تشکر کرد.

وی در پایان ابراز کرد: مستند زندگی شهید حجت‌الاسلام حقّانی که تحقیق و تولید آن 9 ماه تدوین شده در آستانه کنگره شهدای روحانی استان قم از یکی از شبکه‌های سراسری صدا و سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/