هادی نوید؛ دبیر بخش عکس جشنواره شهر آسمان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی هنرآنلاین درباره این نمایشگاه گفت: جشنواره شهر آسمان، امسال سومین دوره خود را پشت سر می‌گذارد و همچون سال گذشته از سوی سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در دو بخش عکس و طراحی برگزار می‎شود که البته تنها آثار بخش عکس آن در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با آنکه مدت اعلام فراخوان ما کوتاه بود اما در همین مدت کوتاه 750 اثر به دست ما رسید که از میان آنها 60 اثر برای حضور در نمایشگاه انتخاب شده است.

دبیر بخش عکس جشنواره شهر آسمان با بیان اینکه این جشنواره سه رتبه برگزیده داشته و دو نفر نیز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت؛ اظهارکرد: امیرعلی جوادیان، همایون امیریگانه و ابراهیم سی سان داوران این جشنواره هستند که آثار نمایشگاه و برگزیدگا جشنواره را انتخاب کرده‎اند.

نوید با اشاره به این نکته جشنواره شهر آسمان به مناسبت ماه رمضان برگزار می‎شود گفت: این جشنواره در نظر دارد با استفاده از عکس و طرح فضای ماه رمضان را در قاب تصویر به نمایش بگذارد.

وی درباره تبدیل این آثار به بیلبورد نیز اظهار کرد: هدف اولیه این آثار استفاده از آنها در فضای شهری و به صورت بیلبورد است و ما برای اینکه حاصل جشنواره به به صورت یک جا دیده شود نمایشگاه را برپا کرده‎ایم. البته این بیلبوردها به وسیله شورای انتخاب سازمان زیباسازی مشخص خواهد شد.

نمایشگاه عکس شهر آسمان از 1 تا 17 مردادماه در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 65/