به گزارش هنرآنلاین،در این مرحله از جشنواره که با انتخاب فاطمه تعمیدی، علی قلم سیاه و سید عباس میرهاشمی صورت گرفته است از میان 374 قطعه عکس و 47 عنوان مجموعه عکس رسیده به دبیرخانه جشنواره 28 عکاس با 37 عکس حضور دارند.

امید برجسته کارشناس واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آذربایجان غربی و از هنرمندان فعال در عرصه فیلم سازی و عکاسی شهرستان ارومیه است که تاکنون کسب مقامهای متعدد از جشنواره های معتبر داخلی و داوری چندین دوره از جشنواره های ایرانی و خارجی در کارنامه وی دیده می شود.

محمد حمیدی قراگوز ایل متولد سال 1359شهرستان ارومیه است که هنر عکاسی و تصویر برداری را از سال 1380 شروع کرده و تاکنون جوایزی و مقامهای متعددی را از جشنواره های داخلی از جمله نفر اول جشنواره ملی جوانان ایران و مقام بهترین استعداد جوان جشنواره منطقه ای ایلام را کسب کرده و در دو عنوان نمایشگاه انفرادی و 21 عنوان نمایشگاه عکس گروهی حضور داشته است.

دومین جشنواره ملی تسنیم با موضوع آیات قرآنی در سه بخش فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی از 22 تا 24 مرداد سال جاری در مشهد برگزار می گردد.

انتهای پیام/