به گزارش هنرآنلاین، اکران فیلم‌های خاطره‌انگیز سینمای ایران در سینما و توس از نخستین شب ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان به جز شب‌های قدر ادامه خواهد داشت.

این فیلم‌های سینمایی که خاطره سال‌های نه چندان دور را برای مردم زنده می‌کند در طرحی با عنوان فیلم‌های خاطره انگیز سینمای ایران در قالب 24 فیلم در سینما ونوس اکران می‌شود.

"جدایی نادر از سیمین"، "ورود آقایان ممنوع"، "قاعده تصادف"، "خوابم میاد"، "اخراجی‌ها 1"، "خوابگاه دختران"، "قلاده طلا"، "پسر آدم دختر حوا"، "چهارشنبه سوری" و "مادر" از جمله فیلم‌های خاطره انگیز سینمای ایران است که هر شب در یک سانس اکران می‌شود.

فیلم‌های "نارنجی پوش"، "آژانس شیشه‌ای"،"اخراجی‌ها 2"، "ملک سلیمان"، "مریم مقدس"، "بازمانده" ، "به رنگ ارغوان"، "پوپک و مش ماشالله"، "کلاه قرمزی و پسر خاله"، "اجاره نشین‌ها"، "سن پترزبورگ"، "شوکران"و "کما" دیگر فیلم‌هایی هستند که این شب‌ها میهمان پرده سینما وتوس هستند.

این طرح برای نخستین‌بار است که در استان قم اجرا می‌شود و این ابتکار فقط پنج سال گذشته یک بار در سینما آزادی تهران انجام شده است و مردم از تداعی خاطره‌هایشان با این فیلم‌ها در استان قم استقبال شایانی داشتند.

علاقه‌مندان به دیدن فیلم‌های خاطره انگیز سینمای ایران می‌توانند هر شب ساعت 23 در یکی از سالن‌های سینما وتوس به تماشای این فیلم‌ها بنشینند.

انتهای پیام/