به گزارش هنرآنلاین، این جشنواره که با همت انجمن هنرهای شهرستان اهر و اداره کل ارشاد برگزار می‌شود به دو موضوع زلزله (تأثیرات روحی و روانی زلزله) و آزاد (مسایلی با موضوعات اجتماعی و ...) خواهد پرداخت.

در فراخوان این جشنواره، هدف از برگزاری برخورد انسان دوستانه در مقابل صدمات زلزله در جامعه، حمایت از هنرمندان مناطق زلزله‌زده، کمک به بازسازی اماکن هنری، جهت دادن به آثار نمایشی برای نیل به اجرای آثار کوتاه و تأثیرگذار، حمایت از ایده‌های نو و پرداخت آن برای تولید نمایش‌های بلند، تجلیل از هنرمندان پیشکسوت تئاتر ارسباران، اهمیت دادن به فعالیت‌های گروهی در راستای تولید و اجرای آثار اجتماعی در قالب رخدادهای طبیعی ذکر شده است.

هفتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر ارسباران که مختص نمایش های زیر 5 دقیقه است، در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا 15 مردادماه در نظر گرفته شده که نتیجه بازبینی و ارزیابی این آثار تا 20 مردادماه اعلام می‌شود. زمان برگزاری جشنواره نیز از 23 تا 25 مردادماه خواهد بود.

هر کارگردان می‌تواند با دو اثر نمایشی در این جشنواره شرکت کند و لازم است یک نسخه از اثر خود را به صورت لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره به نشانی اهر، خیابان حزب‌الله، جنب کتابخانه عمومی شیخ شهاب، انجمن هنرهای نمایشی اهر ارسال کند.

دو شماره تلفن 2235012-0426 و 2233048-0426 نیز آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان خواهد بود.

انتهای پیام/