به گزارش هنرآنلاین،نمایش "خیر نبینی سعیده"، نوشته و کارگردانی فرهاد نقدعلی، کاری از گروه فیلم و تئاتر "وَ ناگهان"، در حالی که به آخرین روزهای اجرای خود نزدیک است، به علت استقبال مخاطبان و هنرمندان، تا جمعه 4 مرداد ماه تمدید شد.

تا امروز هنرمندانی چون گلاب آدینه، محمد درمنش، مائده طهماسبی، هوشیار انصاری فر، شیوا ارسطویی، محسن قصابیان، رحیم نورزوی، نورا هاشمی، حمیدرضا هدایتی، رضا آشفته، آسیه ضیایی، شیرین بینا، سولماز نراقی، امیر غفارمنش، افروز فروزند و افسون فروزند، شادی اسدپور تایماز رضوانی و ... از این نمایش دیدن کرده اند.

روزبه حسینی طراح و دراماتورژ و سرپرست گروه، سعید زارع و احمد صحیحی به عنوان گروه کارگردانی حضور داشته که ضمنا صحیحی، طراحی پوستر بروشور نمایش را نیز بر عهده دارد. موسا هاشم زاده هم به عنوان عکاس و تصویربردارِ نمایش و آرش (علی) فلاحت پیشه هم، مدیر اجرایی گروه "و ناگهان" است.

گفتنی است، کافه تراس موزه زمان، میزبانِ این نمایش، واقع در موزه زمان زعفرانیه و در مجاورت تماشاخانه پارین قرار گرفته و در واقع بخشی از همین مجموعه تئاتری به حساب می آید. و این نمایش تا پایان ماه، هر شب ساعت 20 و 30 دقیقه پس از پذیرایی افطار، راس ساعت 21 به اجرای خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/53