به گزارش هنرآنلاین، امین کمالوندی در این زمینه گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان مثل سایر دستگاه های فرهنگی برنامه های متنوعی را در دهه کرامت که از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) است، اجرا می‌کند.

کمالوندی از برگزاری هفت جشنواره به مناسبت دهه کرامت در این استان خبر داد و افزود: این جشنواره‌ها که اکثرا در سطح استانی برگزار می‌شود، از سری برنامه های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که هر جشنواره به میزبانی یکی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی برگزاری سومین جشنواره استانی خوشنویسی "حدیث سلسله الذهب" در 20 شهریورماه جاری و به میزبانی دهدشت، سومین جشنواره هنرهای تجسمی "دعای باران" در 18 شهریور به میزبانی گچساران، نخستین جشنواره پوسترسازی "حجاب در فرهنگ رضوی" ویژه دختران در 16 شهریور و به میزبانی شهرستان چرام را سه جشنواره بخش هنری این برنامه عنوان کرد.

این مسئول فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: سومین جشنواره استانی "شعر فارسی رضوی" در 17 شهریور و به میزبانی شهرستان دنا، سومین جشنواره استانی "شعر محلی رضوی" در 19شهریور و به میزبانی شهرستان بهمئی، دومین جشنواره استانی داستان 55کلمه ای رضوی در 21شهریور و به میزبانی شهرستان باشت، نخستین مسابقه "کتابخوانی رضوی" به میزبانی شهرستان لنده و دومین جشنواره پیامک های رضوی در 23شهریور که توسط روابط عمومی اداره کل برگزار می‌شود را چهار جشنواره بخش فرهنگی ویژه برنامه های دهه کرامت در این استان ذکر کرد.

دبیر جشنواره های رضوی در کهگیلویه وبویراحمد همچنین برگزاری دومین جشن شیرخوارگان رضوی را از دیگر برنامه های این این اداره کل دانست.

کمالوندی گفت: برگزیدگان این هفت جشنواره در روز 23 شهریورماه سال جاری با برگزاری مراسمی در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/38